en sak

jo det var såhär, jag var på student skiva i söndags och allt var typ najs, DOCK är det fan lättare att köpa sprit i en djuraffär än i deras bar, de tog lixom 15385miljoner år på sig XD anyways....
(tjejen som tog emot alla kläder var klart snyggast)
jag vettefan va klockan var då en fottograf kommer fram till mig, Jirval, collin, och IKPE(?) Granqvist iaf!

exakt efter detta fotto tas händer följande;
en vakt kommer fram till oss, säger till mig " nej nu räcker det för dig, det är dax för dig att gå", jag svara lungt " okey, låt mig snacka med minna kompisar bara", han säger bestämmt, "NEJ; DU SKA UT, NU", så eskorterar han mig ut och önskar mig en trevlig kväll ^^
tack så jävla mycket XD
anyways, jag hade fan relatitv trevligt, träffade massa trevligt folk, en grabb som hette moses, någon brud som hette camilla, och annat folk som man inte frågade namnet på ^^

jajja, så tog vi en jävla taxi hem, taxiresan var fan kul har jag för mig^^
så drog vi till någon mack och köpte något att äta av en AS dryg tjej, fine att kl e typ 4 men shit asså, hon var torr som sandpappar i öknen, jävlar mig nåda... XD det var jag BQ o collin som drog iväg i taxi btw ^^
ah juste! jag hade inga jävla fickor, så jag hade alla minna värdesaker i en liten plastpåse i strumpan XD vet ni hur svårt det är att ställa sig på ett ben och lyfta andra och leta runt i strumpan efter lite alcohol XD?
anyways, BQ drog efter macken, så det var jag och collin kvar, vi chillade på en bänk någonstans, någon brud som hette sara ringde och var social! hon hade ne gyllenderöst <3
så körde adam lite jackass^^ (det finns på min mobil^^)
och så när jag ska dra så möter jag spångberg, axel och chabbo, så vi går hem tillsammans, det var mycket trevligt XD alex vanglade som en jävla ryss ^^(INTE RASISTISKT MENAT, JAG VET ATT ALLA RYSSAR INTE ÄR FULLA) jag passar på att förklara det nu då jag läste att någon hade lagt upp en bild på en sverigedemokrat och ritat en hitlermuche på honom på sin blogg, och sedan blev stämmd, så nu kanske jag ska vara lite försilktigare ^^

mvh Tjuppis! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0