Törsday

Tjoflöjt, vad jag e gla tjoflöjt ( sjunger så vacker )
tjabba tjena hallå! fan va taggad man är? eller inte ^^
jaja, now its time, to tell the story of my day!
jag vaknar flera gånger under natten, fan va det ska regna :(
det låter som fan...
det var inte kul...
så jag vaknar, e relativt trött. lägger mig i soffan o checkar roadwars, äter någon macka, och duchar i reklamen^^ så slackig jag är XD
jaja ^^ jag leter efter en tröja o drar mot bussen, men vad ser jag? bussen har varit i tid o jag har missat den. jag missade den med 1 minut XD, jag känner värkligen " fuck this shit.. " men jag börjar gå mot skolan duktig som jag är^^
det regnar... inte kul XD
men jag kämpar mig igenom ;D
jag e fan bäst ^^
på vägen träffar jag min kompis simon ;D så fick vi snacka lite, det var episkt <3
höhö^^
jag beger mig mot skolan igen :D
jag kommer fan typ itid ;D lektionen hade inte rikigt börjat, så jag kännde mig duktig^^
började me filosofi, där vi snackade om hur några "idoiter" tänker, att de skiter i klasskillnaden så länge typ det finns pengar i samhället, eller något XD jag kommer inte ihåg nu.. :(
jaja
sedan åt jag PANGKAKOR! det var gott :D men dock så smakade sylten inte gott. blev lite besviken, men man kan inte få allt ;P
så ska jag hantera skolvalet igen..
där satt jag från kl 11:30- 16:00
hur kul va det?
inte spec...
jag visade de få som fanns kvar hur man röstade, och så, det e rätt skoj, man känner sig lite power ^^ spec när man stannar folk för att det får bara vara 5 röstare itaget ;D
känner sig som en security bodyguard :D
höhö^^
så kunde man leka duktig frammför alla b-rudar ;D
haha :D
rawr!
jaja^^
lite busig får man vara, och man får taffsa en gång ;)
(skämt ffs)
så mjääääs...
sedan så räknade vi röster, det var kul tyckte jag ;D gick så snabbt, en sosse röst, en moderat, en till moderat, osv ^^
så teamade jag o Helena ihop så hon öppnade kuvären, jag kryssade för. SPEEDAT gick det :D det var jag, häger, drodge(?), mathilda, felajsiaahahah, bianca o karreman :D samt daniel, var det någon mer? kommer inte ihåg men vi var inte så många tyvär :( men det var bara kul :D vi fick beröm av vår lärare, STOR-JOHAN!
:D
höhö^^
missade dock min japanska :(
men jaja..
så skakar jag emma o karreman hand, JUSTE EMMA övervakade arbetet ^^
så skildes våra vägar.
så ser jag min buss, i skolan, i go commando!
jag rusar för att hinna, jag var fan forest gump!
jävlar va jag sprang, och självklart han jag med bussen C:
höhö :3
så kommer jag hem, somnade nästan på bussen:P
kommer hem, märker att internet laggar daze, inte kul..
jaja... funkar hyfsat nu iaf.
jag åt på MAMMAS <3 höhö :D
haha- kalle anka tidningen ringde XD de ville sälja, jag var inte intresserad han frågade vad jag var intresserad av, så jag frågade vad han hade ^^
han rabblade upp alla möjliga, dock itne star wars eller något med våld eller så ;P så jag var inte intressard :P
så han frågade var jag var intresserad av, jag svarade " något med våld sex eller tårar "
han gapskrattade och önskade mig en trevlig kväll, jag hörde hur han skrattade när han la på XD
haha
vart var jag ?
juste åt på mammas, det ägde fett gott fett mätt^^
checkar idol ^^
höhö
fredag imorgon, fan va taggad jag e ! :D höhö
så mjo avrundar mitt inlägg^^

dagens låthttp://www.youtube.com/watch?v=ZfsgN1mBu4M
kanske länkade den nyss men skit samma, den e awsome!
dagens citat " to be or not to be" -Hamlet

mvh Tjuppis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0