Torsdag, one day 2 go!

fan va cp man vaknar nu då ?XD, ställer kl som vanligt på havl7, 7 o 8. men denna gång vaknade jag knappt av någon av dem :O svin trött!
japp, svin är trötta varelser.
jag orkade fan inte gåupp, men man gör det iaf bara för man e så jävla manlig. så sätter man sig på köcksoffan, o nästan önskar att den var täckt av taggtråd så man inte somnar i den, men det värkar vara en mina, för jag okrade fan inte resa mig ( minor exploderar inte när du ställer dig på dem, utan när du går av dem. iaf några funkar så ^^)
jag känner mig fan helt jävla död.
trycker i mig en macka, orkar inte tugga, så låter den smälta i min mun XD hahah grose XD
så tar man sin super dusch, FAN VA SKÖNT DET E!!! så krashar man i soffan under massa filtar o gosar till ROAD WARS!! så jävla episkt! ;D
juste! word of edvise eller hur det stavas, allså ett tipps, om ni ligger i sängen o håller en 5kg's hantel i ena handen, lägg ner den först innan ni vill klia er i pannan XD det gjorde fan fett ont XD
resan till skolan e fan relativt chill, 6min me bussen, sitter där o ser snygg ut, idag såg jag snygg ut medans jag lärde mig japanska!

konbanwa
soyomumin nani
Doso

kommer fan inte ihåg de andra, och jag star brutalt fel XD men va fan, har gått 3 lektioner jue!
bör fan plugga tills imorgon me -.-'
men jag kan lite (A)
såååå yeaaah, ching chong fillifjong bong bång.
så skolan. fan första lektionen va historia, jag satt o nötte sms, hade så jääävla tråkigt, så den lektionen sög svettig pung.
sedan har man lunch, o vad får vi? KÖRV, inte normal körv, utan typ, cp ryssk korv som e gjord på kommunist skin o bajs.
o potatismosen hade klumpar i sig :O det var läskigt, så inte en riktig höjdar måltid, men mamma låvade att laga pangkakor ikväll :D tack mamma <3
filosofi eller psykologi elelr va fan vi hade, fan vi hade båda? skit samma, de suger så brutalt hårt, det känns som vi inte gör några framsteg alls, utan snackar om samma sak, gång på gång på gång, helt meningslöst.
avslutar dagen med japanska! där fick jag sitta brevid en a-rud^^, hon heter A någonting, va fan XD bra tjuppis, allså jag suger på namn.... AGNES!! så hette hon (Y)
så där satt jag o snacka skit ^^ på japanska^^ hon var fett skoj! hoppas vi får lika skoj imorgon :D
hmmmmmm.... så satt vi där o lekte duktiga...
juste! massa kommunister o moderater o anndra partier var i vår skola idag XD(CEUNSURERAT AV TJUPPIS)men GASH det är ett skämt, man får skämta om allt, eller inget.
ja det finns vissa saker som e hämska men fortfarande kul att skämta om.
" vad är det för skillnad mellan en jude o en pizza?"
"en pizza skriker inte i ugnen" haha det e roligt right? men hämskt, det får man inte glömma.
så ja, klart att det inte är något skämt om att döda 6miljoner judar, men om man frågar dem så säger de
" det e kul att gå på läger" ^^
men det e ett skämt, jag kan skämta om att jag e vit, men kan inga sådanna skämt, om ni har sure bring them, skämt ska vara roliga, det har inget politiskt att göra, iaf inte för mig.
nu har jag spårat förmycket..
hm..
en bild ska upp!
btw, min japanska lärarinna kan inte utala mitt namn for schise, hon säger " Clal? " duktigt..

titta va fan, walt disney drev ju oxo med dem! ^^
åååå när jag gick hem idag så såg jag 2 st tjockisar som sjöng o dansa på waka waka, så jävla random XD
så var det även 2 st flickar som ville sälja en täckning till mig, jag skaka på huvet, o vad säger de? :O "skit i det då din fule fan" jag bara vaH ? XD jag menar va fan XD de var ju fan 5-6 bast? shit asåå XD
dagens låt : http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0

dagens citat : "there is no try only do or do not" bra citat av Yoda från STAR WARS :D

trevlig torsdag, fan kort inlägg idag ;( men jaja blir väll så ibland..

mvh Tjuppelito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0