söndag/måndag/valkaus!

heeeeeej, jag vet att jag missade söndags inlägg. men vet du?
jag var jätte sjuk :(
det var bara för NÅGON "TVINGADE" mig ut i skogen för att jaga någons bajs o äta

rulltårta :D
höhö XD
jaja, orkar inte skriva om söndags.
AJ :( nös så hårt att jag bet mig i tungan :(
det gjorde ont!
jaja
idag!
höhö
jag vaknade så vacket, snuvig som en nyplockad ros <3
that dosnt make any sence?
whatever :)
jag krashar i soffan me 2 mackor me OST!
ost e något som jag missbrukar som fan, om jag kunde skulle jag smälta ner det o

injecera i min vackra muskelösa arm!
jaja
i soffan ser jag på mitt morgon program! ROAD WARS!!:D:D
det e så sjukt awsome att det e awsome x 30000 0000!!!
ITS OWER 9000!!!!
för de som har sett ;)
jaja
jag tar en power dusch 3000 under reklamen, sedna krashar jag i soffan igeN XD
dock så får jag inte vila så mycket för jag måste kläpå mig :(
men det gör jag för en bra anledning, jag skulle till skolan C:
bussen var i tid :D det var eptiskt!
höhö^^
min dag börjar me... me?...hm.. va fan? religion! vi snackade om. om? shit memory

los! los los los!
skit smamma jag kommer inte ihåg, men det var säkert lärorikt!
sedan hade vi lunch, CHICKEN NUGGETS!! me LIS! (ris) det var asgottt!!!!!!
episk dag so far!
sedan hade vi samhällskunskap, vi snackade heeeela dagen om valkauset som e "SD's"

fel :P
tydligen så har varken röda eller blåa över 50% så då sitter SD där i mitten o ser

söta ut. stäcker ut händer åt båda hållen för de vill bara ha äldreomsorg? invanring

o kriminal politiken, men både röda o blåa spottar i deras händer. mass demostration

i stan. ingen vet inte vad någon ska göra. dett har aldrig ALDRIG hänt i svensk

histora. så va fan ska vi göra? SD e vågmästare, so? det e ju hur vår demokrati

fungerar, ska vi ändra på den nu bara för några inte tycker om SD? glömmer folk att

det e över 300 000 pers som har röstat på dem? har de slösat sin röst? shit lixom,

hur e detta demokratiskt? jaja. tycker det e aslamt
:P
så de blåa vill ha MP på sin sida för att hindra SD att få någon form av makt :P
jätte knas allt e :P
höhö, jaja^^
så har vi svenska där vi lär oss islänska texter, jätte konstiga, Gurra o Niklas o

klock gjorde klockrena texter XD haha läran garavade tillome XD haha!:D
jaja, rätt lam lektion men det varrätt skoj iaf på något sett :)
så hade vi projekt tid ^^
där spenderade jag min tid genom att snacka me felajciahahahaha o surmathilda ^^ jag

hade roligt iaf :D tror även att de hade lite små skoj de me :D
höhö ^^
de skrattade o sparkade lite åt/me mig :)
så snackade jag me läraren som var gla o gav mig beröm :3 känner mig sååå stolt :D
höhö ^^
gårhem för bussen gick om 30min, -.- så snackar lite me lillan. fördriva tid you

know ;)
kommer hem, chillar galet, o rör mig mot träningen :D
jag e fett taggad!
snackade runt me folket där :) alla e så trevliga o snälla :)
jag fick vara me o träna/leka i kuddrummet :D
det var skoj :D
jag fick knäa en liten grabb, tyckte lite synd om honom, så jag var varsam :)
im a gentleman :D
höhö^^
så fick vi lära oss lite mera mooves o annat tufft :D
fan va jag älskar min träning! <3
går hem o sjunger lite förmigsjälv :)
kommer hem, maten e klar, körvstråganoff(awsome stavning) me liiiis! :D
mycket ris idag, jag kommer nog bli en asiat C:
höhö^^
så nu sitter jag här o tittar på family guy o skriver i min dagbok/blogg <3
höhö
relativt me nöjd me dagens inlägg ^^

Dagens Låthttp://www.youtube.com/watch?v=hPA8Malchkk
orginalet av CCR e oxo bra men iaf :D
Dagens Citat "Hi, Im Johnny Knoxville welcome to Jackass!" -Johnny Knoxville

trevlig måndag Mvh Tjuppis


Kommentarer
Postat av: Prellan2000

you smell!

2010-09-21 @ 22:14:26
Postat av: Tjuppis

its not the fart that kill you, its the smell^^

2010-09-21 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0