Övningskörning!

tjafan! lyckad sömn! drömmde någon som jag glömde för någon timme sedan... men jag kommer ihåg gårdagens drömm :D japp, jag skriver ner minna drömmar^^
jag o någon e ute o åker bil bland massa hus, så träffar vi några b-rudar som bor i ett superhus med ett mega solarium.
så sitter jag och erik o lucas(gammla barndsommvänner) i ett rum o spelar spel. vi festade lite, så började jag leta i en blå låda efter något. i den lådan låg det massa modellfiguerer o jag plockade upp några oranga av någon anledning XD
så öppnades en dörr, 2 b-ruar gick in o klagade om något, jag följde med dem ut o satte mig i deras bil, deras chaför tog oss långt bort. till slut stannade han, jag frågade om hur dyrt det var, han sa, 200kr...
XD
så frågade jag om han kunde ta mig tillbaka till båten ( ingen aning vilken båt XD)
så vaknade jag ^^
jaja
jag vaknade typ 12^^
chillade galet, sedan så tog jag tummen ur röven och övningskörde med far min, det fick fan bra^^
men FAN VAD JAG HATAR RONDELLER! satans påfynd! jävlar asså..
men annars gick det bra^^
vi åkte till arninge och köpte mat, så drog vi till onoff. jag ville köpa Jackas 1-3 sesonger, men det hade dem itne :(
men jaja, får beställa via nätet ist ^^
kommer hem, chillar lite mera
lagar god mat
dricker vidrig öl från lördags. den var kall iaf^^
o chatta via msn!
japp kort inlägg, men va fan, det e faktiskt söndag! :D


dagens låt http://www.youtube.com/watch?v=PWlrQDUjL9Q

höhö, så jävla cp låt XD

dagens citat " vem vare som kasta " -Skogsturen :D
höhö
bra inlägg dårå XD eller inte, men man kan inte lyckas jämnt, snart e det skola, då har jag nog mera att skriva
shit easten promises går idag! ;D den ska jag se. den e episk! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0