ÖÑZDÄY

fan sonze föråder mig!
jag ställer kl på halv 7, 7 och 8.
asskönt att vaka så, dock så blir det damp då jag tror att jag börjar kl 9 XD fast jag börjar 10. så jag slänger i mig en macka, hoppar glasiöst in i duschen o där står jag o vilar.
sedan rushar jag ut, lägger mig på marken o sätter på mig alla kläder samtidig XD fårga mif inte varför jag la mig på marken, blev fan bara svårare XD
låg där o sprattla runt XD, sedan märkar jag. FUUUUUCK, tandställnings fucking jävla bajs auswitch rövknullar prylen e PAJ! den andra plastkapseln bakom min vänstra framtad har låssnat, JAG VAR HOSS FUCKING JÄVLA TANDLÄKAREN I MÅNDAGS!!! AHHHH får damp på den ;(
men jag orkar inte emoa mig då, så jag rushcar till bussen. på bussen tänker jag " fan va lite folk det är "
kommer till skolan, tänker " fan va lite folk det är " smsar sjögräs, och då ser jag mitt misstag, jag är 1 timme förtidig i skolan, 1 timme! o i min skola kan man inte göra ett piss -.-'
så jag sätter mig vi en dator o spelar massa jävla flash spel som sög röv!

fråga min inte varför jag la upp packman, för det spelade jag inte, men det e ett flashspel XD
idag hade jag 2 lektioner, filosofi o psykologi, båda e fan typ lika dana och vi har upprepat samma sak flera lektioner irad -.-
det suger.
men i skolan träffa jag Mr. Collin, AWSOME!
så kommer man hem, super trött, lägger sig i soffan o tittar på "road wars" som jag tycker e fett awsome, typ massa poliser som gör saker, som cops fast typ, mer intensivt ^^
små chattar på msn, o drygar tills min träning börjar, längar fan!
så på träningen så slår jag skiten ur en p14 typ ^^ det var asroligt, för er som kört wow; jag var en level 80 warrior mot en level 2 mage.
för er som lirar css; jag var pro mot en bild noob.
för er som har ett liv, i kicked ass!
^^
men allt kul får ha sitt slut, så när han tittar på mig sönderslagen o försvlig tackade jag han för han kunde stå på bena, det jag hörde han säga var något liknande " whrap? fro mrok.. " XD

så nu sitter jag här, ett kort inlägg. men alltid något.
juste!
jag har säkert nämnt detta förut, men jag tror fan på det XD ni vet pocahontas eller hur det stavas, fatta igentligen, de gjorde en disney film på hur man slacktade indianerna XD och man hade me en dansande tvättbjörn XD
så fatta, om några år kommer disney göra "aouswitch, a love story" elelr " aouswitch the musical" med anne frank i huvud rollen, eller något liknande, jag menar, det e ju fan lika hemskt, man tar något fruktansvärt, gör det täcknat och till en musikal, tada, nu kan barn titta på det.
fatta, anne frank o massa ss soldater dansar runt utanför gaskamrarna, hemskt! usch o få disney.

samt, kamera som fottar dagar ur mitt liv börjas på måndag.

dagens låt http://www.youtube.com/watch?v=b6t4Zs5Yq_k

dagens citat :
"From this day to the ending of the world,
But we in it shall be remember'd;
We few, we lucky few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother" William Shakespeare.

from Henry V

trevlig dag, mvh Tjuppis

Kommentarer
Postat av: WHiitey

HAHAHA awesome med ditt snack om disney, hade det kommit en anne frank disney film så hade jag fan köpt den och sett den på bio !

2010-09-03 @ 17:42:34
Postat av: Tjuppis

haha, så hämskt XD

2010-09-03 @ 18:36:44
URL: http://tjuppis.blogg.se/?tmp=22175436

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0