Ninja Tjuppis!

whatup?!
fan va trött jag var i morse XD
jag ställde kl på 6. 6:30, 7, 7:30 och 8, jag gjorde så för jag skulle hinna med

att tvätta min karatedräckt på morgonen :3 dock så tänker jag " äh, bara någon

minut till. oh det gick som det gick, jag vaknar halv 9 och tänker , fuuuck XD
börjar 10 dock, så det e chill ^^ så jag kastar in min karatedräckt o slår igång

maskinen! japp man slår igång den.
brer 2st tunnbröds mackor (mumms som satan)lägger mig i soffan o tittar på Jackass.
1; dåligt val att äta o se på jackass
2; spec när de har typ spytävling
så jag sitter där döende av garv me macka i munnen, så jag ligger i skoffa,

skrikande efter luft gapgaravande och hoppar runt som en galning XD
lär tpy " gwahahghaghahöhöhha " :D
det var episkt <3
så tar jag en riktig jävla bra dusch, riktigt skön :)
drar mot dass buss och där sitter ju naturligvis Sälen <3 vi hade en episk(fixa länk till hennes blogg!komversation om varför vår buss e alltid sen och alltid liten, dock så var den bara 5min sen och var lång :) ibland så, nu gäller det bara att den kommer itid så e det awsome :D
på bussen snackar jag me en polare om att man ska uppskatta livet lilla, som att få åka buss, tänk, finns barn i afrika som aaaldirg får åka buss, fatta episkt vi har det^^
:D
fick mig att skratta lite gott förmigsjälv :3
så har vi vår fötsta lektion, psykologi, shit va svårt o tråkigt det är,  men det säger jag inte högt, utan är uppmärksam under lektionerna som en duktig pojke (A)
:D
så har vi luuunch! det blev typ, döda soldater från stalingrad dränkt i kurry. jag som varken gillar stalin eller kurry, så det var inget höjdar måltid direkt. men jaja riset var gott :D
så har vi filosofi, vi snackar bara gibbrish(skitsnack) känns det som, fattar inte så mycket, men läraren e jävligt skön :D hans garv diggar man, diggar hårt!
jupp, så det var min dag, packar ner alla minna saker, tackar gud att jag bara hade 2 lektioner idag, fett skönt. så ser jag att min buss går om 30min, så im going hardcore och går hem. fett duktig jag kände mig ^^, gör det fan offta^^
så kommer jag hem, hänger upp min dräckt, och sätter in ett super element på max i badrummet! det blev askönt, fett varmt o mysigt :3
så langar jag fram några mackor, o lägger mig i soffan o checker jackass^^ så episkt, läser minna läxor gjorde jag oxo! fett duktig jag är! men jackass så så jävla roligt XD jag dööör av garv! de har gjort massa skit tråkigt, men även massa awsome saker :D
så är det dags för träning.
jag kommer inte ihåg om jag skrev det förra gången, men jag skadade mig under träningen. slet av massa hud på min fot när jag sparkade mot en mitts(kudde) så fick ett köttsår.
så nu när jag bytte plåster så såg jag hur det serut nu. inte mysigt, det e råsa rött, jag ser köttet i min fot, mummisgt va gott XD, men jag aggera commando och gick på träningen iaf! även fast jag hade pain i min fot ^^
ni skulle sett facet på buss chaffisen när jag steg på, han belv fan rädd typ XD
kännde mig tuff o busig :$
höhö^^
så min träning så gick vi igenom det vi redan kunde. min fort värkte galet.
jag fick lära mig en ny kata, pina sandan eller något sådant, den e fett svår, men jag ska lära mig så jag kan gradera till grönt! :D
kommer bli en episk ninja! :D
så gjorde vi inte så mycket, mycker repetioner, fick även lära mig nya

handledsgrepp, det kan bli nödvändigt någon gång^^
så slutar vi. snackar me lillan på väg hem.
kommer hem, helt slut, ont som fan i foten, tar en ramlösa o skriver klart detta inlägg^^ fråga mig inte var alla mellanrum kom ifrån, jag vet inte XD samt, bilden hanna lite cp, men orka inte fixa^^
:3
Dagens låt:http://www.youtube.com/watch?v=TUHFfR8hWcA
dagens citat:"Jag lever hellre en dag som ett lejon, än hundra år som får" - Serbiskt ordspråk, även indiskt o afrikanskt, vetefan inte vem som var först ^^
mvh Ninja Tjuppis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0