måndag ej kul

seg måndag suger!

fan asså, när jag vaknade så ville jag bara sova, var så sjukt trött, sov asdåligt.

nivet när man e astrött o vrider o vänder på sig men man kan bara inte sova?

jaja så kännde jag, det sög. så var astrött...
så när jag vaknade kännde jag bara... SOVA!!!! gash.
men jag palla mig upp, satte min karatedräckt i tvätt maskinen, och den startade efter ett slag brevid luckan ^^ jag e sååå duktig :D

så brer jag x anntal rostade mackor, o lägger mig i soffan, och chillar till.. ROADWARS!! så episkt älskar den serien ;D
jag dör lite i duchen men vaknar till o ser att tiden rinner ifrån mig som vattnet från min haka. jag sätter på mig en awsoem tröja där det står; "Nah nah nah nah nah nah nah nah BATMAN!! " så awsome haha alla ville räkna och se om det var tillräckligt många nah nah XD haha. det var roligt ^^, så spörägnar det men pallar mig mig till bussen iaf ^^, så när jag kommer dit så e bussen 15 min sen, så jävla jobbigt -.- men kom itid iaf ;D jag e såå duktig C:

jaja.
är jag är i skolan så hade vi tråigt med filosofi.. det sög. eller? va fan hade vi?... hm.. fan blev osäker nu... gash va jobbigt!!! mjo det eller pyskologi iaf ;P

jaja whatever!

sedan lunch, fiskpinnar brukar vara awsome, men denna gång var det asvidrigt, jag blev fan besviken :(
jaja, de kan ju inte lyckas jämnt? det e sällan de gör ;)

haha

sååååå vad mer?...

juste vi hade samhälls kunskap, då vi röstade i skolvalet... det var ju.. skoJ ?XD

haha^^

så hade vi svenska. det var astråkigt, vi gjorde inte ett piss:(

men det blev värre. på PA tiden hade vi föreläsning i 2timmar! det var astråkigt. så jag satt o rita mycket. men jag lyssnade med^^ jag ritade bla ankor :D

höhö^^

så erbjöd min mor att skyssa mig hem, jag accepterade :D tack mamma :D <3
så när jag komhem så förberädde jag mig för träning!:D taggade galet!

:D

träningen var awsome, de blir lättare o lättare känns det som ^^ jag kickade butt! men blir fan lite irrerande på ungarna som snackar när vår lärare gjorde det. han blev oxo arg. det var bra^^ så gick jag hem, tjötade lite med lillan, mer kännd som " tjuppis neger brud " hahah vem fan kompå det? XD

kommer hem. äter chiladas(tacorätt) så episkt! <3 fick efträtt, någon vanlij pudding av något slag ^^ fett gött ^^ så nu sitter jag här o snackar galet på msn! :D

dagens låt :http://www.youtube.com/watch?v=_OvpzForHyU

dagens citat " efter WW2 så bytte koncetrationsläger vakterna kön och blev mat tanter " - CJ

trevlig dag mvh Tjuppis
knasigt, allt blir caps :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0