lackar! <3

tjo!! jag vet jag skrev inget igår, men jao, glömde lite(A) busig som jag är.
men jag e snäll oxo, drf ska jag skriva vad jag gjorde.
mjooo, jag vaknar av att Gustorf ringer, TILL MIN HEMTELEFÅN! vilken knasboll, han fattar sig kort o säger va jag ska göra, nyvaken o vacker som jagär så håller jag med.
jag sammalar sakerna som han vill att jag ska ta med, en plunta, ficklampa osv.
vi sammlas hoss gustav där jag träffar Grill(han heter faktiskt så i efternamn) efter ca 20 grill skämmt så åker vi till en bunker där vi ska spela in en sen(?) till gustavs film.
när vi kommer fram så får jag, grill, sebbe, och någon som jag inte kommer ihåg va han hette, vänta i över 1 timme på de andra-.-' vi lästa manus o fulade oss lite.
tillsist kommer de, vi röross mot bunkern o börjar filminspelningen (nej det e inte porr).
jag tog massa kort som jag kan lägga ut på fb o min blogg. men jag lackar. jag hittar inte bajs rövknulla fittslaffs sladden som jag använder för att koppla in min fucking jävla skit kamera i datorn. jag blir så jävla förbannad, var fan kan den vara?!
GASH!!!!
men det var kul att spela in film o ta kort. jag får inte berätta så mycket av filmer för det e secrites belagt.
dock så kommer jag göra allt i min makt för att få lägga ut/göra reklam för filmen på min blogg <3
gustav belönade oss med rulltårta <3
sedan så drog gustav jag o emil hem till mig(jag orkar inte använda kodnamn XD) vi bakade pizza, som var så fucking jävla smaskigt!!! det var stört gott, och jag blev så mätt att jag trodde jag skulle dö XD
gustav fes.
det luktade illa.
jag trode jag skulle spy.
gustav skratta.
så såg vi på 2 filmer. sin city, som e stört bra! och.. vad fan såg vi mer? JUSTE! oh brother where are thow, eller något så heter den, den e oxo stört bra. fan ibland e livet så jävla gött så man blir tårögd, (gay mode on) jag älskar er grabbar <3 (gay mode off)
i detta underbara enastånde inlägget kommer jag bojkotta bilder för att jag inte hittar min fucking jävla röv sladd till kameran!! XD
japp jag svär så fint <3
jag kortfattade dagen rätt mycket för jag e fan trött lixom XD

idag <3
idag e jag så jääävla trött asså. jag sov skit dåligt vaknade skit tidigt, var skit nödig o asmätt.
efter någon minut så var jag bara asmätt XD
haha ^^
jag orkar fan inte äta frukost, jag e så fucking mätt så det e stört.
jag diskar lite från gårdagen.
letar efter sladden som e borta :(
lägger mig i soffan o dör en stund.

minna 2 drömmer.

jag skrev ner drömmarna bara för de var så retarded.
drömm nr 1.
jag o massa killar e i ett runt rumm, väggarna e av sten, det finnsen trappa i mitten o en rund pryl runt trappan. det finns fönster som man ser ner på borggården.
den runta prylen i mitten har massa duschar XD
går man upp för trappan kommer man till en slått med 2st små statyer framför. de som man gör mot statyerna händer till dem som de liknar. så jag snodde en o gjorde saker(kommer inte ihåg vad) men så går vi från slottet, hela gänget. (mr. collin var kung av någon anledning, jag får inte äns ha huvudrollen i min egen drömm :(. ) så börjar jag fippla me statyn, som jag då märker e en anhängare till adam som bar en b-rud, fett snygg. och nej jag gör inge porrigt me henne. utan bara leker me hennes armar XD
så vaknar jag. bra dröm tjuppis <3

dröm nr 2
en mycket kort dröm. det e jag gustav emil o sjögräs som sitter i min köks soffa, mamma pappa sitter på andra siden, gustav säger något olämligt, sjögräs rasar, o förösker slå gustav, men emil sitter i mitten o skriker för erik försöker kasta sig över honom XD (jag kommer dock inte ihåg vad som sas, utan bara folks reaktioner...)
slut på drömen.

så nu sitter jag här, trött o förjävlig, jag har städat lite för att hitta sladden utan framgång.
så nu får det räcka.

dagens låt http://www.youtube.com/watch?v=8fSFuScNBeE

dagens citat " en fest utan Tjuppis är som film utan manus, eller sex utan anus " - Tjuppis

trevlig söndag ^^ fan va dåligt inlägg det blev, men jag e så lack på att jag inte kan få in bilderna i datorn! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0