fredag+lördag

tjafan!
"glömde" att skriva om gårdagen^^, blev lite sent ^^
får göra det idag då, så blir FRELöR det e fredag-lördag:D

fredag.
jag vaknar, super trött XD
tar en power dusch vet att jag inte har all tid i världen, så gör det snabbt ;P
eller ja... " snabbt " typ över 15min XD
jaja
brer några power mackor!
japp det var en power dag i fredags ;)
powertuggar i mig mackorna, smakar gott...lite ost? jo det smakade ost för jag hade en ost skiva på. konstigt va? o.O
jaja ^^,
går mot das buss, den kommer relativt itid, 5min sen bara :D
höhö^^
börjar dagen med japanska
HAI SO DESU!
det e det vi säger typ hela tiden, jag, "den långa killen" david o Agnes XD
utalas *hai so des*
höhö^^
men det gick fan bra
jag kirrar detta jue! :D
duktig som jag är :3
sedan hade vi sammling.
det var lol XD STOR-Johan(vår mentor) e fett skön, driver me oss som fan XD haha, jaja vi skulle rösta på vilka färger våra overoler ska ha XD på något sett lyckades vi rösta fram en färg som ingen ville ha XD tror det blev turcos ;P ingen fattade hur fan det gick till, men så blev det iaf ^^
så skön grabb!
vad hade vi sedan... lunch? mjo det hade vi!
det var fett gott!
typ tai-kina-asiatiskt käk me sallsa sås, fett episkt, åt grymt mycket oxo :D blev mycket mätt o belåten C:
sedan hade vi religon, kommer fan inte ihåg vad vi gjorde där. men det var säker mycket lärorikt XD
juste!
på vår lunch rast satt jag i datasalen o lirade Quake II eller III me massa andra^^
det var fett episkt, och jag kickade butt! jag vann flera gånger :D
de tröttnade o skrev " tjuppis suger kuk, jävla sattsar bög " jag gick fram till killen satte min hand på hans axel och sa "JAG är tjuppis, e varken bög eller kuk sugare " han ryckte till som fan XD
blev asrädd o mummlade " arro..." eller så XD haha, så kännde jag att stämmningen dog lite... så jag gick XD haha, STILL THE CHAMPION ! fast Gustav e bättre än mig på quake... men men ^^
min sista lektion var KOmunikation :D
vi tittar på " thank you for smoking"
det va fett chill-brill-skill ;)
slutar!
woho! drar hem!
chillar galet
lekar me gustav :3
vi spelar lite dator spel, jag ägde honom som vanligt (A)
sedan såg vi på en prutt film. allså inte en film som handlar om pruttar, utan att den var dålig, Max Manus hette den. handlade om en norsk motståndsman under WW2, bra i början men förlorade sin charm under filmens gång tyvär.
vi var båda prutt trötta ska tilläggas XD
gustav pruttade så ja prutt trötta ;)
så jag avslutar filmen slår gustav att han ska gåhem, så jag får sovaXD
jag somnar dirr!
 
lördag!
jag vaknar skit trött för jag måste upp kl 10:30 för att hjälpa gustav me sin film "lubbenborn" eller något sådant. det gick bra jag blev blöt. och vi elda lite :D
så bestämmen en anonym människa i gruppen att gå ut i skogen o bajsa. jag fick se detta " mirakel till bajs " jag sprang skrattande skrikande därifrån, det där var fan inte ***OM NI INTE VILL HÖRA SLUTA LÄS NU*** eller ja.. höra. läsa. men iaf XD
det var en gul, ja en gul sörja som låg där som klassades som bajs. grose som fan.
alla skrattade åt det misslyckade bajset.

***KLART***
haha
så vad gjorde vi mer?. vi fick tårta. det var gott ^^
massa myggbett, det var inte skönt.
våta fötter..
alla var trötta som fan när vi drog hem.
jag ville krasha hemma, var trött o hungrig o blöt!
så lyckas övertala till en snabb pizza, den var STÖRT GOD! <3
fan det e söndag :(
så kommer filip o spelar lite spel, gustav kommer o tittar film, STALINGRAD!
den e fan bra ^^
höhö
men alla var trötta så vi slutade titta o jag väckte gustav o fille så de kunde gå hem, jag e stört trött.

dagens låthttp://www.youtube.com/watch?v=9qHWJML0Skg
dagens citat "may the force be with you" -star wars

mvh Tjuppis, ja jag speedade lite på slutet, MEN JAG E TÖRTtT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0