AWSOMENESS!

allright! jag skrev inget igår, men jag gjorde något mer awsome C:
bilder kommer innom kort :D
hhaha kort^^
:D
idag vaknar jag, helt död lixom, gårdagen var awsome, men skriver mer om den senare^^
jag orkar fan inte ett piss lixom, jag går till duschen där jag mer eller mindre sommnar...
brer en macka, o lägger mig i soffan, o ser idol som jag spelade in (A)
och måste säga, fan det e rätt najs lixom, iaf ibörjan, när de har plockat bort alla dåliga blir det trisst ^^
och då ser jag henne, malin brannlund <3
måste säga, hon värkar som en sådan jävla skön a+rud :D
hon kanske heter bännlund...
jaja, jag kommer inte ihåg, men hon värka så jävla awsome bara :D
så när jag beger mig till skolan så vem ser jag! :O
jessica sällqvist!!! en av sveriges få A+++rudar!!<3
:D
hon värka rätt trött^^ men det gjorde inget (: var gla att se henne iaf :D
så skolan, onsdag lixom, bara 2 prutt lektioner, filosofi o psykologi, vi snacka typ mest av lektionen, så var rätt chill ^^
så ser jag maten blir fiskpinnar!!! det e så AwSoMe!!! men det var fan itne fiskpinnar!!
det var typ... fisk? fast de såg ut som fiskpinnar.. de var mjuka, o vidriga :<
jag kortfattade min dag lite ^^
så fick jag reda på att alla e egoister, men det stämmer nog rätt bra. när man väl tänker efter^^,
så bjöd jag Gurraaa(!!!!!) på en cola så jag fick lift hem :D det var awsomeness 3000! skönt att slippa vänta på en buss som aldrig är i tid, och alltid full^^,
så det uppskattas djupt :D
tack gurra <3
så nu sitter jag här och chillaxar ^^:D
jag vet att det e bild brist, men jag känner att jag vill ta minna egna bilder, men det e svårt för jag inte hittar min sladd...funderar på att köpa en ny ^^:D
men den bör ju finnas här någonstans...

jaja, nu skriver jag lite om gårdagen :)
bilder togs:D men ni får se dem innom en snar framtid (:

jag kortfattar dagen lite innan själva konsären ;)
vakna ->skola->hem->åt pizza-> drar till stan
^^
bra va? :D
så sitter jag där o väntar på OzzY
har kirrat en tröja, som e fett awsome! <3
kirrat en cola som smakar auswitch under 1930.
så e det förband som burkar suga röv. men dem var fan bra, de hette typ " faital diet " eller något, jävligt bra låtar!
och så spinger han upp, OzzY själv <3 prubliken går vild, nonstopp skrikande i 10min:D vilken kännsla!!!

och han börjar me Bark at the moon, vilket ös! alla bara skrek av glädje!!!!
jag skrek som en galning :D
det var en 9åring bakom mig som kunde texten till varje låt ^^ awsome!!
han körtda bla mr crowly, paranoid osv, fan vilket ös han la på hela tiden!!
det var en så kännsla när alla klappa o skrek, KLAPP* KLAPP* OZZY!! KLAPP* KLAPP* OZZY!! <3
det var så episkt <3
så var det slut :,(
så alla ska börja gå, så hör man "you wernt lound enof " (särstavning <3 men vem bryr sig?^^)
under hela konseren så har han sagt " you need to go fucking crazy otherwise we will go"
så alla skriker som galning, och klart som fan att han kör crazy train!!!! <3
så jävla bra det var!
ja jag sjöng med så offta jag kunde XD
:D
så skriker alla KLAPP* KLAPP* ONE MORE SONG!! KLAPP* KLAPP*
(*=man gör ljudet med händerna :D)
så kör han mamma im comming home :D
så tog det slut :(
det jag saknar me konsären e "hellraiser", "heaven & hell" o lite mer blacksabbath.
fast han drog ju ironman! <3
den har man nött på guitar hero en gång i tiden^^
med tanke på allt knark, sprit och hans ålder var det en jävligt bra konsär!!

här e listen o ranking på konsärer jag varit på
1: KISS
2: AC/DC
3: Iron Maiden
4: OzzY
5: Metallica

kan skriva om de andra någon annan dag ;)
men fan va nöjd man känner sig efter en sådan upplevelse!
tack ozzy <3 fan må du sprida rock förevigt

dagens låt http://www.youtube.com/watch?v=XSnj8X1zAZI

dagens citat: "Bubbles! Oh come on Sharon! I'm fucking Ozzy Osbourne, I'm the Prince of fucking Darkness. Evil! Evil! What's fucking evil about a shitload of bubbles!?" - OzzY

trevlig dag, ska träna karate senare :D mvh Hårt Rockande TjuppZor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0