Ackbar!

tja fan! torsdags inlägg in the clubb! <3
fan va trött man var i morse då, dumma Wildboyz som sänder så sent :(
men fan va man älskar att duschar piggar upp som 17 ;D
jag lägger mig i soffan o checkar ROAD WARS! :D så episkt <3
så pallar jag mig trött o förjävlig till skolan.
små sover på bussen i 6 min XD
så när man kommer fram så crashar man typ -.-'
jag började me histora typ, fett chill, vi snacka skit som vanligt :P
så var det lunch, och allvarligt. va fan?
pröjsar jag 17 spänn för mat, så vill jag fan ha mat, inte bajs.
skolan e fan helt inkompidet på att laga mat.
okockt potatis. smaklöst. och helt värdelöst va fan lixom? hur svårt kan det vara?
jaja
så had jag filiosofi o psykologi, vi kan korfatta dem till " TRÅKIGT " -.-'
så har jag japanska! och jag kännde så jävla awsome för jag fattade fan allt som sades och hur allt funkade, känndes så jävla skönt! :D
så när den va klart så träffa jag gulliga lillan, vi myste mycke ^^ höhö :D
och snacka allmänt skit typ ^^ höhö. fan det var något jag skulle skriva om det... men kommer fan inte ihåg vad...
juste! vi sjöng "walking in menphis" eller hur det stavas^^ det var fett episkt ^^:D
så lärde hon mig säga allah ho ackbar.
som admiral ackbar!!!! :D

så drar jag hem o får mat i magen o snackar i skajp!
så jao. inga bilder.. men jaja :P showade off lite fotboll skillz  i skolan :D
så nu sitter jag här, just checkat idol o ser på lier lier!
kort inlägg :(
men jaja, någongång får det väll bli så ^^

dagens låt:http://www.youtube.com/watch?v=aczrDOa5Asc

dagens citat " you gotta love the Tjupp man " -okänd

^^ trevlig dag, ledig imorogn <3

mvh dass Tjuppmajstär

fan lite besviken på detta inlägg, men jag e trött :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0