Tjenare Tjenare!

tjefan, jag kommer dela upp detta inlägg för fredag/lördag, då bör alla bli glada :3

FREADAG
jag vaknar och är brutalt otaggad på skolan, men fan man måste jue.
när jag ställer mig i duschen så ser jag ut genom förnstret lite. och tänker" fan va ljust det är", drar bort gardinen, VA FAN! DET ÄR JU SNÖ!!
shit lixom, snö? nu? helt stört, men man blir ändå lite gla utav det :3 happy boost!
laddar med en rikitgt julig smörgås ( subs me skinka) blir inte mer juligt än så :]
jag står o tänker att "fan jag kan inte ha på mig läderjackan nu, det e förkallt"... så jag tar på mig en super rock^^
rockar e så jävla awsome :D
men upptäckte "fuck bussen bör ha gått för 3min sedan".. men känner jag min buss rätt så e den sen, spec nu när det e snö o allt. och naturligtvis hade jag rätt, den var sen :D
sen liten och full. det e min buss det.
samt drömmen! jag har den uppskriven!
jo det var såhär.
jag och någon till hade blivit anmälda till någon spel-konvent för något cp spel som jag inte kommerihåg vad det var. alla snackade runt om lag osv, och jag försäkrade alla att jag skulle suga eftersom jag hade bara spelat det en gång, och det var på en tyska lektion. så är vi helt random i en stor sal, där alla äter. det går runt vakter o jiddrar runt med folk.
maten inehöll bland annat grillat kött me stekt köttfärs runt. mumms? det vet jag inte, men det var gratis, så jag åt som en gris XD
så kom en vakt och började snacka me oss vid bordet.
"KNÄCK"
jag vaknar, vaknar av knäck ljudet, tanken i min skalle är " fuck min tandställning", men jag känner med tungen, fan den e ju hel?.
går till spegeln, fuck den är paj.
får ringa tandläkarna imorgon...
jippi-kay-yey.
back to school!
min första lektion var japanska, fan det var typ inga där, och jag känner att det japanska språket e simpelt, dock deras alfabet e fucktup!
när lektionen äntligen var slut så drog jag på sammlig, eller handledartid, whatevere you want to call it.
där vi igentligen inte gjorde ett piss. som vanligt allså :3
stor-Johan gav massa offtoppic tipps, om bla veckas bingo rad och salsa sås till tacos!
våra lektioner kan vara episka :3
så på samhällskunskapen såg vi klar "passion of the christ" blodig som fan, men klart sevärd.
LUNCH! det blev något gott iaf, kommer fan inte ihåg vad det var... då vet ni det XD
så hade vi en data-sals lektion? jag pluggade om förintelsen, jag måste säga "the holocost" eller hur det stavas, låter så jävla tufft, ja det e hämskt, men namenet e awsome ^^
så äntligen, sistaa lektionen! kommunikation.
vi gör fan inte ett piss, skriver mer än vad vi snackar.
men hoppas att vi får redovisa mer än vad vi gör, i detta nu känns det så jävla lamt, det e inte tråkigt, men hade hoppats på så jävla mycket mer.
men nu får jag gå hem! så jag tar min buss, som även BEROWSKI tar :3 hon går i min kommunikation, vi bor fan nära^^, så vi snackar runt ett tag, vi går förbi mitt hus och där tar jag avsked.
gustav o emil ville leka! de vill åka pulka! så klart som fna att vi gör det!
dock är det typ ½cm snö ute. men vi kör på det iaf XD
vi åkte ner typ 2 gånger, så bara " fuck this" så vi drog hem till mig.
vi ringde även raukis o sjögräs som fick komma o spela spel :3
men sjögräs var så brutalt långsam att det var tråkkigt.
sad but true.
så tillslut så drog alla hem, jag fick sova och de fick gå hem i kylan, fair trade.

LÖRDAG
hela eftermiddagen drygar jag sönder :3 så jävla skönt, men lite tråkigt, jag gjorde fan inte ett piss..
tillslut snackar jag med "bilamanen" och gustav o emil, lets go out with the car and have some fun!
and we did!
vi röjde på länge o jag hade skoj skoj!
så ser vi några b-rudar! varav en FLASHAR för oss! det hon inte vet är att vi såg vem det var ;)
vi blir hysteriska och åker förbi en gång till, denna gång parkerar vi vid dem. jag sträcker ut handen och säger, "hej bacon, och hej nathalie"
de skämms buralt mycket o skriker i garv, de hälsar så hjärtligt på oss efter ett tag, och man fattar då om man inte fattade det inann, att de är sjukt packade XD
gentlemen som vi är erbjuder vi dem skjus, de accepterar, gustav var förtjock för att kunna sitta med, så han la vi på ett annat ställe XD(bagashluckan)(hur fan stavas det?!)
problem:
de vet inte riktigt vart de ska och de vill lyssa på musik. högt. jävligt högt.
de vill även snacka om goda minnen. det var lite små roligt^^
så var vi tydligen framme, de kramade o tackade, och tyckte min röst hade förändrats mycket. jag visste inte vad jag skulle säga så jag tackade XD nathalie var grymt stolt över att hon hade fyllt år nyligen. bra nathalie.
så vill de tacka gustav oxo, så jag öppnar o stängder den jävligt snabbt XD
bacon vill öppna för att tacka gustav.
det gör hon.
där ligger gustav naken.
båda springer skrattande därifrån XD
så vi tänker " fan vi kan ju inte avrunda kvällen på ett bättre sett" så vi drog till gustav o checka tv^^
vi såg på något as roligt cp program på 2an XD komemr inte ihåg vad det hette, men det var episkt!
så tittade vi på " en fiende bland oss" som är en mycket bra film!
men när den var slut så drog alla hem. fan va skönt det var att sova den natten.

SÖNDAG
idag är fan inget planerat, jag är fan itne spec trött heller^^
så får se vad dagen ger :3
igår åt jag sahra lees pizza kitt! så jävla gott, så jävla mätt man blir, är fan fortfarande mätt XD
jaja, nu ska jag göra något skoj, typ, eller något.
tjo!

mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0