överdrivet!

tjenare, jag vet att jag skriver mer o mer sällan, men jag väntar på bättre tider (:
jag är brutalt trött. känns som jag lider av jet lag.
imorse tog jag 30min extra sovmorgon, det bryder att jag fick bara duscha i 40min. haha, näää, duscha iaf i typ 30min, men åt snabbare :3
duscha is awsome!
börjar dagen me japanska, fan va svårt det är, lider fan lite....
jaja, vi skulle på någon mässa idag, så jag, o sjögräs o emma drog dit tillsammans, vi hade jätte skoj, spec jag ^^ för jag bara drev runt me allt o alla^^ det gjorde hela resan värd. för mässan var helt störd. folk sprang, skrek, det luktade auswitch och jag blev bara " va fan gör jag här.." så jag tog det jag behövde,( olika brochyrer o annat tramms) så drog vi. vi var där typ 15 min. fy fan va ovärt det var.
när vi åkte hem köpte vi muffins, de smakade inte spec gott. " nygräddade " my ass. de har stått i en frys i 302151år, och de var torra som en knäckemacka i sahara öknen.
så när vi är tillbaka i skolan träffar vi en grabb som vi kännde i vår förra skola, (Rasmus tror jag han heter^^) så vi snacka me honom lite^^ mysig grabb, såg fan ut som Ragge.

(till den invalid som inte vet, är Ragge han till höger;) ^^)
så träffade jag även Erik, en god vän till mig, har kännt honom hela mitt liv, och våra familjer e tajta som Piff & Puff.
så drar jag hem, och det första jag tänker på är detta.
ALLA JÄVLA LAMA FACEBOOK STATUSAR!
allvarligt! är det meningen att jag ska skriva " åååå vad synd det är om dig " eller " vi älskar dig iaf <3 " ?
fuck no! jag e trött på alla patetiska drama queens som är attantion whores!
jag vet att jag e en liten attantion whore ( sär stavning FTW) med tanke på;
1: min mössa ( av någon anledning, någon sa det någon gång )
2: min blogg ( även fast jag inte vill bli känd eller något av den, utan bara skriver ner minna tankar och idér, o annat tramms, för att roa migsjälv) 
3: mitt betende - jag vet att jag kanske inte är den mest "main stream" grabben, men va fan, alla får väll vara hur de vill så länge de är snälla :3 ( utom emos. emos är onda från topp till tå) (haha)
4: minna utklädnader. jo jag vet att jag klärut mig, och nej jag skäms inte om jag har på mig en kilt, eller klär ut mig till tomten och skrämmer små barn. jösses, ta det med en nypa salt, sluta var stel o lev lite ffs. jag säger inte att livet går ut på att man ska klä ut sig o låssas vara den man inte är, utan att ha kul!

nu sker ju problemet de som inte har kul när de lever, har de då inget liv?, jo klart de har, men de har valt fel liv. jag är häldre uteliggare och har ett jobb som jag älskar att göra, än att bo i det vita huset med ett jobb som jag hatar.
vart var vi någonstans? JUSTE! facebook statusar, jag tar första bästa nu. "Cause I've been there before and you've been there before, but together we can make it" sådär, jag behövde inte äns leta. jag säger inte vem som skrev det, och jag tvivlar hårt på att den som skrev det kommer läsa detta. men allvarligt, ska jag "gilla" det och säga att jag är här för dig? fuck no. om man har ett problem och inte vill att folk ska veta det, men ändå vill ha uppmärksamhet då skriver man sådant tramms. om hela ens familj dog utav en självmordsbomande ekorre, tvivlar jag på att någon skriver något sådant. lite of topic, men jag hoppas ni fattar vad jag menar. även fast jag skulle kommentera och fråga vad som var fel eller så, då skulle hon/han säga att det inte var något.
lamers.
juste! detta betyder inte att jag har något emot folk som langar quotes, så länge de säger vem som sa det. kan vara tufft, och använbart.

Facerapes blir vi alla utsatta för, jag har blivit det då min gode vän gustav skrev att jag blev pappa. många trode på det. SÅDANT är humor! det e ju skoj lixom, folk som aggrar på det bör ta det me en nypa salt eller 5.
jag vet att meningen med facebook e att få uppmärksamhet, mer eller mindre iaf. det e bara jag som vill se det på mitt sett. det e som TV, minst 2 gånger i månaden visas en amarican pie, och spiderman 2.
tragiskt men sant. jag ser dem visa dem hela tiden, spec amarican pie. jag har inga super kanaler( alla tv1000 osv) utan har bara 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, MTV, barnkanalen, TV nord, tv4+, o finsk TV.
men det går aldrig en film som är värd att se längre, så russkigt tråkigt. VISA NÅGOT NYTT! jag vet att de brukar köra " sagan om ringen " maraton, men ärligt, vem fan har inte dem 3 filmerna?, och vem har inte sett dem?
och jag lackar fan på att alla kanaler kör reklam samtidigt. förut kunde man bara byta kanal o slötitta på något annat skräp som visas. men nu måste man titta på hur dålig du är som inte pantar, eller att då måste köpa på LIDL bara för det e sååå billigt, men affären är skit sunkig osv.
och det händer även med radio. jag är en trogen lyssnare till " rock klassiker", och när det blev reklam var det "Bandit" som gälde. men nu, nu har alla reklam samtidigt om någon jävla unge som snackar om att man ska köpa mat på internet för det sparar tid. eller massa irreterande barn som vill ha en happy meal på donken. FFS!
jag fattar att de behöver reklam för att kunna ge oss bra program som "paradise hotel" eller "svenska holiwood fruar" eller de andra skit programen som går ut på att folk vill bli kännda. eller vill bli kännda igen, utan att de inte själva fattar att de inte är 20 längre, deras tid som snygga babes i bond filmer är över. så de knarkar massa jävla medicner o tränar som galningar. bra tv. nej.
jag vill ha en serie som är VÄRD att följa, som Heroes, as bra serie. men det ända vi får e serier som det inte spelar så stor roll i vilken ordning vi ser dem i, utan vi fattar vad som händer. som House, Scrubs, Simpsons, Family guy, CSI, osv. jag gillar dem serierna. men det e så utjatat. simpsons har fan gjort 20 sesonger? många iaf. Scrubs har ju tappat sin mening. jag har följt den länge och jag är så besviken. den bör ha gjort ett slut vid sesong 7 eller 8. nu handlar det fan inte äns om JD längre. den har tappat all mening. nu bara mjölkar de ut den.
Simpsons, fine man kan titta på skiten, man skrattar inte, man har sett allt, men tiden går förbli, det e fan tråkigt. och de senaste avsnitten liknar family guy. som faktiskt hållar än så länge iaf.
jag hoppas värkligen att de ger mig en serie som man måste följa för att fatta, som lost tex! asbra serie, ett tag iaf.sedan fattade man inte ett piss. jag bör ge den en ny chans.
jag fick ett tipps från en bloggare för några dagar sedan, han bloggar typ som mig, han sa iaf, 61% av internet består av porr. dvs, ex antat tusen googlar massa jävla ord för att få fram massa skit. därför tippsade han mig att jag skulle skriva massa snuskiga ord, så folk "råkar" klicka på min blogg för att det e för skit. haha, låter så stört asså XD

min fredags kväll kommer gå ut följande;
få hit en kompis
dra till ica
köpa mat o annat
gå hem
fläzka oss framför en film eller något.

(CENCURERAT AV TJUPPIS)

det e mycket tjaffs om paletstina/Israel frågan, jag har svårt att ta ställning där. jag tycker det e fel med självmordsbombande palestiner. eller palestiner som skjuter från ett dagis, så kommer israel o bombar skiten ur det, så är det israels fel att massa dagisbarn dog. DOCK så tycker jag det e fel att ge judarna ett land där det redan finns ett land. varför kunde de inte få bo någonstans där det inte bodde någon? med tanke på alla bidrag som usa ger dem så bör de ha mycket pengar för att bygga egna hus.

shit va mycket debatt det blev. och ja jag har slutat skriva på facebook att jag har uppdaterat min blogg. jag tycker bara såhär; är man intreserad så får man gå in själv.

vill lägga in en ronny o ragge låt :D

have a nice one! much love, Mvh Tjuppis. nu ska jag skriva en lam status på facebook ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0