Torsdag, not so bad afther all...

tjoflöjt, efter morgonens inlägg så slipper jag skriva vad som hände i morse^^
jaja, jag drar till bussen och vem e där, om inte JOCKMAN! <3 skit kul att träffa han då å då^^ fast vi bör umgås lite mer tycker jag, men vi vår se(:
jag börjar dagen med lite filosofi, lite mer meningslöst denna gång, men fortfarande underhållande, vi snacka om typ exakt samma sak som förra gången, så var lite tråkigt faktiskt, men vem fan har sagt att jag ska ha kul?
vi snackade även om ett meningslöst ämna som handlade om sanning, att allt vi är o sa är typ inte sant, och kan inte bevisas, det var bara ett stort fet LOL.

anyways ^^
så har man lunch, och vad får man, FISKBÖRGERS! nu tänker man, WOW en fiskpinne mellan bröd! fan va epsikt, men desvärre e fisken typ potatismos, men det gör itne så mycket, lättare för mig att tugga :)
juste jag glömde minna gummisnoddar som jag har i min tandställning imorse, lite jobbigt, men så jävla skönt det var, XD kunde äta normalt igen <3
låt mig tänka lite... juste historia! och ärligt, jag kommer fan inte på ett skit som vi gjorde där -.-' jaja^^ säkert inge viktigt :P
och ja, jag är SÅÅÅÅÅÅÅ uppmärksam på lektionerna XD
sedan hade vi psykologi, det var awsome, där man snackade om vad som driver männsiskors begär, sex mord, och annat skojj ^^
det var fanemig intressant, (spec sex) men kännde fan att jag lärde mig något, att det kallas några super saker om man skyller ifrån sig på matteboken bara för att man faila histora XD
fett skoj, fett som phontus. de som fattar fattar, de som inte gör det, phontus var as fet, vi snackar, störst bröst i skolan XD
sedan så skricker alla " woohoo vi har slutat " medans jag sitter där, " oh fuck " japanska i någon timme -.- rövknull oxo.
dock så har David (en mycket god kompis till mig <3) oxo japanska, så jag slapp känna mig super emo.
japanskan var fett fail, fröken kan inte engelska, och vi gjorde inte ett piss XD
fast jag har fortfarande förhoppningar på det (Y)
dock så har vi en fransk utbytes brud där, som sitter o inte fattar något, tycker lite synd om henne.
jaja, vi fick sluta kl 16:00 iaf <3 det var epsikt!
så nu tänker jag " yeah, fan va awsome, nu får jag gå hem" och vem smsar, om inte Lillan -.-' hon bestämmer mer eller mindre att hon kommer hit, o rätt som det är så e hon här (Y)
jag frågar " så va fan vill du göra lixom? " hon svarar " venne " duktigt flicka lilla, duktigt...
så vi bara sitter o chillar, så kommer det fram helt random en grabb.
och följande komversation sker.
" tjenare, gillar ni att festa "
" jao, anntar det?"
" om ni ger 100kr till oss så får ni vara med på vår personalfest, vi behöver pengarna"
" så ni har fixat personalfest utan pengar? det värkar ju inte spec smart "
"jo men asså, vår chef snodde alla pengar och drog till mexico"
"mexico va fan? det var ju inte snällt"
"nä, så vill ni eller "
"vad fan åkte han till mexico för?"
"MEN HAN SNODDE PENGARNA FATTA?! ÄR DET SÅ SVÅRT?!"
"nää?"
"bra, så vill ni?"
"nej."
så jävla sjuk grabb, så hittar vi en annan skön kille som hade samma märke och frågade efter pengar
följande sades :
"tigger du oxo penger efter en fest"
"va näh?"
" så vad gör du då?"
"jag sammlar in pengar till männskliga rättigheter blablablba"
"du vet att de e en kille där som använder samma märke o frågar om pengar för en jävla fest"
vi förklarar situvationen.
tystnad uppstår.
" shit hasam asså XD "
så börjar vi snacka lite, han var en fett skön grabb med humor som en kung (Y) vi asgaravade o hade kul.
sedan frågade han vi vi var intresserade, det var vi inte, då gick vi XD
lillan åker hem till sig, och jag får åka hem till mig (:
så nu sitter jag här, hungrig ensam och övergiver.
undrar vad min nästa japanska lektion ska ge ^^
fredag kommer bli awsome typ :D

dagens låt http://www.youtube.com/watch?v=diOJjrrBd9w&feature=related , en annan awsome vertion av den är http://www.youtube.com/watch?v=K-_rf2jVxxY tycker nästan denna e bäst, men smaken e som baken.

dagens citat "Time you enjoy wasting, was not wasted" John Lennon

trevlig dag, mvh Tjuppis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0