Tisdag, fan rätt skön på hela taget (:

tjenare alla goa o glada ^^, jag mår underbart trött som en jävla koala björn bara(jag bara anntar att de e trötta djur, de går så förbannat långsamt) men va fan, de e ju sengångare XD ok, fail av mig (Y)
jaja, morgonen kan ju inte börja bättre än att snoza en timme ;D snozaaaa <3 <3 <3
så kommer man upp, ställer sig i duschen o somnar typ XD jag rycker till o gårut, jag duschade tydligen i 30min XD så fort på me kläder o en snabb macka ska fixas! desvärre e de ända mackorna vi har e något jävla " lev nyttigt" bröd, med fågelfrön på, och stora jävla frön... men det var rätt gött iaf, fast jag saknar minna subs <3

och ja, rostad lök o mackor e asgott! har sagt det förr, men säger det igen, det e typ som att äta hambugrare med chips i ! :D
juste! jag hade ännu en cp drömm <3

Tjuppis Cp Drömm.
denan drömm utspelar sig på en båt, det var jag Björnis, och en b-rud som heter Anna som gick i min förra klass i 9an.
hursomhälst så bokade vi en hytt som var dubbelbokad, så vi bodde med 4 dvärgar XD så när vi lärde känna dem (kommer inte ihåg va de hette desvärra) så kommer det 2 jättar som oxo ska bo här XD och hytten e lixom ett kök som e 1 meter stort, o 1meter brätt, en korridår på 4m max, och ett badrum som det bara fanns ett badkar i.
jaja, jättarna kommer o ställer sig i köket, och gör inge mer, så gustav jag o anna får sova i badrummer för dvärgarna har paxat korridoren, de satt o spelade kort i hela drömmer. så när vi öppnar dörren till badrummet så ligger det en död man där -.-'
så vi bestämde på något sett att medans gustav o anna badar och sätter upp något föremål, kommer fan inte vad de sätte upp, så går jag o letar fram en polis, jag hittar 2 st, båda äter på ett café
jag säger " hej, det ligger en död man i mitt badkar "
hon svarar " jaha? ser du inte att jag äter, har du brottom?"
jag svarar " nja, igentligen inte, han kommer nog fortfarande vara död när du ätit klart"
så kommer jagi nte ihog mer

minna drömmar äger! ;D
vad skulle jag skriva, juste skolan!
jag tar bussen som ger mig lite extratid i skolan på morgonen, snacka upp mig lite u know ;)
där sitter karreman o emma, vi samtalar lite tills vi går till våra lektioner, jag hade kommunikation, det e så jävla najs, man får bra betyg om man kan snacka skit under en längre tid, och för de som har läst min blogg, så e jag rätt bra på det XD ;D
vad hade vi sedan... juste ! histora! det e så jävla pointless, vi ska läsa typ gammelsvenska, där de stavar värre än mig, skriver slöddrigare, och hittar på ord.
så jag satt o snacka mycket under den lektionen (A)
sedan har VI LUNCH! då jag fick ett tillfälle att använda ordspråket, äsh ni får titta själva;D
får ett sms, BRR! BRR! BRR!
" fan va sverige är ett kallt land"
då jag svarar " nästan lika kallt som en eskimåfitta" hahaha XD that made me lul^^
sedan på lunchen fick vi CHILICORNECARNE! det e en episk maträtt, så blev på bättre humör än vad jag redan var ;D så fick jag se massa snygga a+rudar, det finns en spec a+rud som jag nu kallar för fågel nästet, som örn nästet, fast fågel, FÅGEL! DU HAR EN FÅGEL PÅ DIG! hon e så jävla hott! hennes frisyr liknar en fågel holk, eller ja, näste, whatever!
hm.. vad har jag mera gjort.. juste! vi hade svenska va? det sög va? vi gjorde inte ett piss va? skrev om heliga begitta va?
sedan slutade jag ;D episkt! drog till SL i täbban o fixade nytt kort, det var awsome, får inviga det imorgon!

" gud vad jag älskar att hålla dig i min famn,
gud vad jag älskar att höra dig viska mitt namn,
gud vad jag älskar dig, till dig ger jag min KUK "

ville värka lite poetisk av mig, men kunde inte låta bli XD
juste! när jag skulle hem från karaten en dag så såg jag en man springade/haltande, med ena handen för magen, den andra höll han en toarulle i så sa han " inte igen, inte igen! " haha så jävla random det var XD

detta inlägg faila lite för internet dog igen, så var tvungen att skriva om HELA SKITEN!
jaja vilket jävla bajs va?

dagens låt http://www.youtube.com/watch?v=MnNJtB-eDyE

dagens citat "i rather have 10 men fighting than 10 000 fleeing"

blev inte så tokigt inlägg, men mitt första var bätra ;(
jag bör gå runt med kamera o ta kort på massa random shit så ni får se hur min vardag serut ^^

trevlig tisdag, det ska jag ha iaf! ;D

mvh Tjuppis

Kommentarer
Postat av: WHiitey

Awesome, gillade din dröm, är lite avundsjuk :D

2010-08-31 @ 20:21:53
Postat av: Tjuppis

jag gillar oxo minna drömmar,:) avis behöver du inte vara, får jag mardrömmar blir det ett levande hellvete

2010-08-31 @ 22:46:42
URL: http://tjuppis.blogg.se/?tmp=22175436

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0