TANDLÄKAREN!! :O, det e måndag idag ;D

1; fan allså, jag vill älskar den som uppfan snoze eller hur det stavas, jävlar vad skön-t det är ;D det var säkert en man. Albert Snoze. tillomed tyskar kan göra bra saker, inte bara slackta judar XD näää, det var ett skämt! ETT SKÄMT!!
^^,
ROLIGT ;D
fråga mig inte varför jag gjorde 1;. för jag har ingen 2; woho där e den <--- ;D
jag hade en lektion idag, religion, det sög, jag kommer fan inte än ihåg vad vi gjorde.. JUSTE! vi såg på judisk propaganda XD
fan va många judeskämt det blev idag då ^^, men det tycker jag dem får ta, man kan ju skoja om att svenskarna var tuffa snygga vikingar, medans vi bara var tuffa vikingar (Y)
spåra lite där, men vi såg iaf på Prinsen av egypten, jag har sett den 30510 gånger, men denna var första gången på engelska, måste fan säga att föredrat svenskt tal (Y)

tada! fixade en episk bild ;D tjejen e fan hot!
så efter vi såg lite av den åt vi, vi fick patatis bajs pullar, de e inte spec gött.... men alltid något.
efter det så drog jag mot min buss, jag ska ju till tandläkaren ;D jippi right?
jag ska tydligen av vid marknasdsvägen, dock så vet jag inte vart den e XD så jag tar en buss dit, visar sig vara 40m från mig XD allså 1 station, dock så e busschafören inbvalid o vägrar o stanna. man undrar varför, o klar som fan kan han ju inte svenska, fast man tycker iaf att han bör kunna sitt jobb, så bussjäveln, stannar vid tibble. JAG GICK JUST DÄRIFRÅN FFS! så jag checkar klockan, SLADDER-FITTA! bussen går om 4min!! så jag kutar som en galning! och då blev mitt liv just ett tv-spel -.-' jag springer hoppar över hinder, undviker folk, så ska jag springa över en liten väg, just så så kommer en jävla lastbil o pakerar framför mig, så jag måste byta väg!
när jag kommer fram till markandsvägen ser jag bussen, PÅ ANDRA FUCKING SIDAN XD den har just kommit dit, det e 4 filit. lite traffik, ett stängsel i mitten. im going for it.
jag kutar, hoppar över stängslet elegant o går på bussen, SCORE!
på bussen sätter jag mig o studerar japanska ^^
duktigt va? ;D
juste något WORD* som lillan sa till mig här om dagen, " allså, du tränar karate, pluggar japanska, ska du bli kines eller? XD haha that is so lol, duktig flicka right? ;)
jaja, så kommer jag fram o tandläkaren e en ö-rud, ser ut som snigeln från monsters inc

typ så.
^^
tandläkaren var pain som fuck, hon borrade, limmade, töjde, svättsade, puttsade, vattnade, sög, skrapade o blåste i min mun, det gjorde ont ;'(
sedan ska jag hem igen, sätter mig o väntar på bussen, och vem setter sig brevid mig, om inte sollentunas(ja min tandläkare finns i sollentuna) snyggaste a+rud!!!
skojjar inte, jävlar allså, hon hade uringning of doom, påtok förliten bh så boobsen kunde knappt vara kvar, så de stack fram som fan XD sedan hade hon halsduk på sig, men jag satt på siden, så den täckte inte mycket XD dem 20min gick snabbt ;D
bussresan hem var skönt, jag önskade nästan att det skulle ta aslång tid, för det var så skönt att ligga o slagga lite, den snygga bruden satte sig på sätet på andra siden ;D
när jag kommer fram ser jag att kl e 3, så jag går på min sista lektion. i 1timme o 40 min sitter jag o väntar på min tur att snacka med läraren.
så när jag får min tid så snacka jag i 2 sec, han bara mjo, ställ frågan såhär ist, o DONE!
jag kommer hem chillar i någon min, o drar på träning (Y) den var jävligt jobbig, så mycket att komma ihåg!
så nu sitter jag här o dricker vatten chattar o ser på fångarna på fortet! :D

dagens citat "döden hjälper mot nöden, men tar bra betalt" afrikanskt ordspråk

dagens låt http://www.youtube.com/watch?v=AmhcF2PrSgY grymm låt!

trevlig måndag mvh Tjuppis <3 jag speedade slutet lite, för att jag orkade inte skrica så mycket XD




Kommentarer
Postat av: WHiitey

Riktigt awesome äventyr. Gillade rushen över motorvägen :D, och kan tänka mig att bruden var fin (A).

2010-08-30 @ 21:46:15
Postat av: Tjuppis

jag lever efter äventyr!

du jag var fan Forest Gump blandad med Indiana Jones!

bruden,var HOT lite shit! o typ get bajsar, för de har typ varmt bajs. <3

2010-08-30 @ 21:57:08
URL: http://tjuppis.blogg.se/?tmp=22175436

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0