Onsdag! FTW!

jävlar vilken dag! fan vilken drömm! kommer denna var läskigt mystisk.
de som har spelat battlefield Bad Company 2
 
känner till en helicopter som har 2st mgs på sidorna XD
och de som har sett avatar, ni känner till det stora super träder? jaja de var med i drömmen iaf.
det var såhär, jag o 3 andra landade helicoptern, och jag sprayade med en minigun i en massa folk som av någonanledning stod i en sjö(ja vi var fortfarande på trädet) sedan hoppade vi ut, så skjuter en av minna sin egen, och säger " han skulle iaf inte skjuta " och så börjar vi slåss, sedan vaknar jag.

japp, minna drömmer ägeer, så länge de inte är mardrömmar så e jag nöjd XD
kan berätta om minna mardrömmar någon dag om ni törs ^^,

jaja, jag drog mig till skolan i skrik o panik, jag chillade lite förmycket på morgonen, med andra ord, jag duscha förlänge, typ somnade där XD, så jag springer till bussen samtidgt som jag sätter på mig skor, skjorta o jacka, jag kom före bussen iaf^^, och vem sitter där, om inte min gode gammle vänn Jockmann, vi har kännt varandra sedan 6års, dock tappde vi kontakten när vi slutade 5an, men vi snackar iaf ibland när vi träffas^^ go grabb han är (Y) det jag diggar med honom, det är hans garv, han har haft samma garv hela tiden, och det e så underbart garv XD, det låter typ såhär, " töghöhö " haha garvar bara jag skriver det XD så när jag kommer till skolan så sitter min skjorta lite knas, men duktig som jag är så fixar jag det på 0 tid, som STÅLMANNEN!
denna dag våldtog iaf, på ett bra sätt, ja det finns bra våldtäckter, som tex om 3 tjejr skulle våldta en kille, det skulle typ vara awsome jue, gruppsex (Y) dock så läste jag om det en gång, tänkte " hur jävla dumm e han att han anmäler att han blev våldtagen av 4 tjejer " så visade sig att " våldtäckten var tydligen att de hade misshandlat honom och tryckt upp en gaffel i röven på han XD
mysigt värre.
jaja, vart fan var jag? spårar så jävla lätt ;P
juste vi hade psykologi, det var fan intressant, handlar om varför vi är som vi är, fick mig att fundera, fan va bra jag är^^,(CENSURERAT AV TJUPPIS) sedan hade vi lunch fett gott! lätt tuggat iaf^^ nu när min tandställning e paj så får jag inte äta förhårda saker. jag beställde en ny tid hoss tandläkaren helt själv(stolt) lite + i vuxen poäng :D
sedan hade vi filisofi, som var ännumer awsome, läraren är en svensk hjälte i minna ögon, han var så jävla skön ^^
langade massa skyssta kommentarer här o var^^ så episk han e (Y)
(CENSURERAT AV TJUPPIS) själv så e jag så jävla osäker på det, men tycker abort e okey om barnet e sjuk, eller om man har blivit våldtagen eller något annat hämskt.

så slutade vi efter det :D fett kort dag, imorgon slutar jag halv fucking jävla fitt 6 -.-
när jag kommer hem så sitter jag vid datorn o chillar^^ spelar lite spel o e allmänt snygg.
så drar jag till karaten halv 6, sitter o väntar på bussen på busshållsplates, och vad får jag höra där, 2 st tjejer som pratar om lebbsex! helt allvarlig, hon sa att hon älskade o så en tjej som hette sara, jag tänkte " holy fuck this is going to be hot! " och då kommer bussen-.-' jävla prutt!

karaten var fan inte alls jobbig, jag e fan knappt trött. men det var kul iaf, träffa massa trevligt folk o slåss o så ^^
så nu sitter jag här o smsar o chillar ^^ living the dream :D hoppas att fångarna på fortet går ikväll igen :D

dagens låt http://www.youtube.com/watch?v=oK-_3NRko9w en grymt chill låt.
jag vet att jag e " rockare " men fan jag svänger mellan all musik nuförtiden ^^,

dagens citat " Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding " ett mycket vist citat utan Albert Einstein

trevlig dag, mvh Tjuppis (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0