NU e det på G på riktigt! 2010-08-18

efter en brutal lång jävla tid så har bloggen fått liv igen, underbart ellerhur? klart det är^^,
det e massa små roliga saker som kommar addas till bloggen, bland annat fredags-mys med Björnis <3 det e bara kort att Björnis rekomenderar en fredagsfilm ^^.
jag har ingen aning om vart jag avslutade bloggen så... ehm, skriver det jag kommer ihåg när jag kommer ihåg det. så det kan bli lite hackigt i berättelsen ^^ men jajja^^

i lördags åkte jag till Mr. Collin's landställe, det var fett awsome, han förkänar ett långt liv med mycket rikedommar och 3 önskningar av en magisk ande (: tack adam <3 samt, tack spångberg som jag åkte med på den 3 timmar långa resan dit med! och Teddy och Tobbe, ni var skysta som fan, och de b-rudarna som var där, tack till er för erat kvinnliga sällskap, det uppskattades ^^.
jaja, vi drack, bada paddla kanot ( fett awsome, Mr. Collin bör anmäla sig till os i paddling XD) och vi snacka allmänt skit typ^^, hemresan var PAIN, vi satt i bilen i timmar, bara för att det var en jävla bilkö of DOOM, det sög häst pung svett anus. 
men resan var totalt värt det, tack än en gång <3

idag så komjag just hem från finland, SUMIII! massa jävla finska mumintroll o annat påhitt..
när man åkte var man astaggad, vi tänkte " åå detta blir awsome, buffé o sådnat kul " problemet var följande, 1; buffén sög. det var typ, här är saker som ser gott ut men smakar aouswitch ( jaja felstavning FTW <3). 2; hela båten var fullpackad med ryssar.
3; meningen med resan var att vi skulle se mannerihaim(eller hur han stavas) museum, men det var stängt XD, så vi hade nada att göra när vi väl kom iland.
så vi bestämde oss för att gårunt på stan lite, titta i affärer o annat kul. dock så e problemet detta, finland har fan inget ord för kul. (citat av Björnis) så det sög mera.
4; vid denna tid är vi aströtta, vi har fattat att detta faila brutalt. så vi bestämmer oss " ok, fläzk mode on" så vi drar till Finska Mc Donalds (deras svenska/engelska suger korv) drar till vår hytt äter, och sedan sover.
5; att dela hytt med Björnis var pain fucking jävla pain, han vägarar sova, och vägrar vakna, han reagerar allt med att möka, så hela våran hytt var en jävla gaskammare. vi hade köppt ciggarer som vi rökte på decket, men orkade inte med hela så vi tog tillbaka dem till hytten, med då luktade hela jävla hytten ciggarer, smart som jag e så tänker jag " ja det kan man neutralisera med parfym" dumm jävla idé, så vi komfram till att lägga ciggaren i badrummet, så badrummet luktar död häst, hytten luktar auswitch o tjenobyl, och Björnis beter sig som en jävla anka i olja, skriker o flaxar runt som ett cp.

så yeah, vi kan samanfatta resan med, big fat floppy fail.
men jajja, det kunde varit värre ^^,
detta var ett fint första inlägg för att börja på bloggen iaf, tyckte jag ^^,

dagens låt http://www.youtube.com/watch?v=uelHwf8o7_U
underbar <3

dagens citat, ja vissa kanske kommer tillbaka från förr^^,
allea acta est

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0