morgon inlägg!

hallå! ett snabbt vackert morgon inlägg av lilla mig (A)
alla snackar så jävla mycket om justin bieber, alla värkar hata honom, men tydligen e han jävulskt rik. så jag lyssnade faktiskt på en låt för någon minut sedan, jaha? är detta så bra? ;P låten hade 300 000 000 views, helt fucking insaine! och jag tyckte det lät som vilken jävla p14 Disney låt som hälst.
så jävla bra var han inte, jävlar bilken ljus röst han har o.Õ
så jag tycker fine att han fixar lite cash, men så mycket förkänar han fan inte XD men jaja^^
sedan failade jag brutalt när jag skulle borsta minna gaddar (tänder) av någon anledning fummlade jag men tandborsten, jag jag lyckades få tandkräm över halva ansiktet. -.-'
det luktade gott iaf ^^ :D
och nu deppar man över att man kommer inte vara hemma förens vid kl 6, that SUX I TILL YOU!

trevlig dag, och ett riktigt inlägg kommer senare

peace out
------------
Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0