måndag! :3

fy fan vilken jävla dag XD
allså, duktig som jag är så går jag och lägger mig kl halv 1 när jag ska upp kl 8, fast det var värt det, msn is the shit!
jag vaknade av att min mobil ringde men jag tänkte " fan 2 min till " somnade om
detta var vad jag drömmde :

jag och Korvis(björnis) var ute i skogen, så hittar vi någon järnväg, av någon anledning så finns det en lycktsolpe som snurrar brevid, så björnis säger att han vill lura döded så han klättarar upp och hänger i ena halsen. jag klättrar ut på andra, så ska vi överleva medans tågen susar förbi brevidoss XD, sedan är vi ute i skogen som blir anfallen av massa mysko saker, bland annat en magnet med en skoripongadd och 2 ögon. alla varelser såg ut som de var gjorda i SPORE, (som e ett jävligt najs spel btw) så av någon alednign blev jag magisk, så jag hittade på massa ord som gjorde olika saker mot dem, som tex att de explodare, KABOM sa jag då XD. sedan helt random så var vi framme vid rösjöica, och där är sjögräs och cycklar XD så jag vänder mig till björnis och frågar " ska vi göra det igen" ? eller något sådant. sedan vaknar jag, kl e 20 över 8, så då duschar jag, äter fukost chillar galet ett tag, och drar till skolan :D

jaja, min morgon var iaf awsome! så kommer man till skolan, alla hälsar fett najs(CENSURERAT AV TJUPPIS)sedan blev det en awsome diskussion om burkor o slöja, jag e emot dem. tycker det e kvinnoförnedande.
men jaja^^
sedan hade vi typ sam, det var cp tråkigt, vi gjorde typ inte ett piss, läs detta, skriv det, berätta det. jaha? kul...
och svenskan, var bara allmänt cp, det första som händer är typ att läraren sätter på låten " IM IN LOVE WITH A FAIRY TAIL " och tydligen så handlade allt om böcker eller så, -.-' ointressant, men sköna stolar ^^
sista lektionen var oxo bara, orka -.-' allt handlade om att få pappar och att starta i tid med våra projektarbeten. jaja det fixar vi ^^, men vi var där i 1 timme (Y) -.-

och nu har jag börjat me karate igen! det e awsome, slog skiten ur massa små noobs som just har börjat, haha ^^, närdå jag e snäll :D

så nu sitter jag här, trött o törstig med 20l vatten, och chillar på msn med musik :D

dagens låt http://www.youtube.com/watch?v=HB5Bf14NDJI
rätt chill låt som jag fick länkad till mig av " Ers Majistät

Dagens citat " så länge det finns fula brudar så finns det tighta " sades av Ers majistät, en mycket vis man som man har mycket respekt för

rätt skön måndag på något sett iaf (:

trevlig måndag Mvh Tjuppis

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är Ers majistät??? :D

2010-08-23 @ 20:00:48
Postat av: Tjuppis

en mycket god man vid namnet Mattin :D

2010-08-23 @ 20:37:24
URL: http://tjuppis.blogg.se/?tmp=22175436
Postat av: Tjuppis

samt, visa lite cojones och skriv ditt namn, eller hitta på ett, blir mycket roligare så (:

2010-08-23 @ 20:39:26
URL: http://tjuppis.blogg.se/?tmp=22175436
Postat av: Tjuppis

Martin heter han ** XD my bad

2010-08-23 @ 21:13:33
URL: http://tjuppis.blogg.se/?tmp=22175436
Postat av: A-damN!

FAN Tjuppan de va jue jag som länka den låten jueeeeeeeeew!!! men du kan kalla mej Ers Majesty!

2010-08-25 @ 13:33:24
Postat av: Tjuppis

hehe, i know ^^, men den e så jävla skön XD

2010-08-25 @ 14:02:53
URL: http://tjuppis.blogg.se/?tmp=22175436

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0