lördag!

god morgon! <3
häde tänkt att skrive lite om gårdagen (: snäll som jag är :)
följande hände ^^
jag taggade ju galet på att lira fifa 2vs2, men det blev bara 2vs1 för vi kunde inte hitta en till :( men det var awsome iaf!
alla dampade på hur jävla obalanserat o buggit spelet var, och att spelarna inte kunde spela for shit!
vi spelade 08, det var snyggt, och kul med svenska kommetatorer, eller vad de kallas, men jääävlar vad mycket buggar, lama saker, och annat ful som skedde XD eller så e det bara så att jag inte e van vid 08 o sitter lever vid mitt 07. fast jag vet inte om det e 07 jag har. men iaf! det var awsome!

jag skulle kunna förlänge inlägged lite genom att säga att vi tittade på en dokumentär om nynazister, det var fett cp, en ensamstående "arisk" mor med sinna  " ariska " döttrar, hon lärde dem om hur en arisk människa bettedesig, och alla svarta var bajs typ XD
samt så hade hon gjort så dem 2 hade skapat ett band där de sjöng om nazist prylar, vi satt där och bara, wtf.. världens bästa mamma XD
så hände massa annat bus, att reporten åkte runt o lekte med anra nazit idioter XD
jaja

trevlig lördag (Y)

mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0