Ben & Jerry's! <3

Klockan e snart 22:00, sista dagen på sommarlover och jag känner mig så nöjd med det, lagom längd, och helt pefra, kunde inte önskat något mer eller bättre!

jag sitter här och smaskar ben & Jerry's för att fira mitt sommarlov (x snackar även på msn med de få sociala som finns, och talar med Mr. Collin och Chabbo via Skype, det e najs rajs^^
jag gillar faktumet att min dag har gåttutpå att se film typ XD jag har typ sett 5 filmer, det var awsome, bland annat " the incredebul hulk " eller vad den heter, den var fan inte så jävla värst bra. men jag gillade att han var grön. stor grön och stört skön!.

jag har gjort så mycket skoj skoj under sommaren, att jag inte orkar skriva allt under ett inlägg, så jag kommer delaupp det vareftersom ^^, det jag kommerihåg, och det som var värt att berätta.
bla att någon dag under sommaren så bestämmde några gentlemen att vi skulle ha softairgun krig ( en softairgun är ett "vapen" som skjuter plastkulor, så det känns att man bli träffad) det var awsome, vi var många oxo XD värsta roadtrippen det blev typ ^^, ska se om jag kan leta fram ett fotto på hur vacker jag var(:
det är jag som leker krig!
tada, tuff ellerhur?jag var inte best när vi " spelade " eller vad man säger att man gjorde, men jag var snygg iaf ^^, men eftersom man inte hade den bästa utrustningen så fick man lite kuk. för vissa väljer att skjuta ut ett helt magasin i huvet eller i ryggen på en från 1½M avstånd, inga namn nämns *host Björnis *host Carlsberg-
men kul hade vi iaf! det var en riktig värd dag! detta e inte första gången jag har militär kläder på mig, hade det en gång när vi hade orgentering i skolan kommerjag ihåg, tror det var förra året, jag gick i 2an iaf, allså i gymnasiet, det var episkt! jag lekte insattstyrka! dock så hade man vissa som inte kunde läsa karta for schise ( fint stavat ville att det skulle vara en tysk svordom) så man hanade lite knas, men tack vara min ledarförmåga och mod kom vi hem itid^!

min " nya " tandställning känns så jävla cp, känns som jar har 2 lösa tänder längst fram, och gummisnoddarna kommer typ att gåav när som hälst. bara att äta lite glass e fan ett äventyr.

jaja, detta var ett litet extra inlägg av Tjupp Tjupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0