TORSDAG!!

OMG! fan vad jag hatar min väckarklocka! det är fan inte okey, jag sätter den på 7, den piper då, det tycker jag e bra, men jag ändrar så den ska pipa halv 8, DÅ PIPER DEN KL 5 över 7... fatta inget, så jag sket i den o sov, tills kl 8, så fick vakna i skrik o panika o rusha till skolan :P
på tyskan fick vi se klart Die Welle, en film som jag har sett 1000 ggr, men fortfarande bra :)
sedan hade jag lunch o teater, FY FAN VA TEATER e najs , tycker iaf jag (a) nu gör vi iaf saker som man gör på teater :D
sedan hade jag MATTEPROV !! OMFG, men det gick hyfsat bra, för att fröken sa typ hur man skulle göra på alla, *tihi hahahaha, fett najs fröken!
sista lektionen var Sam, eller historia, vetefan vilket, men skit samma, jag ska göra ett arbete, som jag har har börjat på, det ska handla om Rosengård^^
intervjun e klar, najs va? :D
så nu då? mjo vet inte riktigt, hade tänkt att titta på Generation Kill, skit bra serie som handlar om Iraq kriget, mycket bra! ( dock är Band Of Brothers mycket bättre )


trevlig dag, MVH tjuppis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0