Tjuppis blogg är tillbaka i bruk!!

ja! som ni kan läsa är bloggen igång igen, kul va?, den kommer handla om mer eller mindre samma saker som förut : saker som jag gillar/inte gillar.

det kommer nu komma en youtube länk med varje inlägg som jag tycker e bra , så ni får något att lyssa på medans ni läser! jag är sååå snäll (:

så nu börjas det.

tjenare alla tappra män o kvinnor som har tagit er tid med att forsätta att läsa min blogg, jag har fått era mail, tat lungt, även fast jag inte svarar på alla betyder det inte att jag inte har fått dem, säger inga namn HOST* Klick182 ( någon som skicka överdrivet med mail , alla mailen bestod delvis av " snälla tjuppis! forsätt med bloggen!! det är så trisst utan den ! ) så, ja, nu är den i bruk.

FREDAG!!

alla kan vaka upp en fredag o tänke " jippi , idag är det fredag," men det kunde inte jag, för jag hade prov i samhällskunskap, and yes, that sux big monkey balls, jag var typ klar på 3 min, satt kvar o ritade för att ingen skulle fatta att jag bara svarade på typ 3 saker XD, busigt va? ^^

så en glad nyhet, jag fick G på webdesign provet, fy fan va najs, vi fick ett papper 3 veckor innan som typ var 8 sidor, om att detta kommer på provet, men duktig som jag är glömde jag att läsa skiten, men va fan, ett G e fan najs ju!! :D

jao, juste jag har typ inte skrivit på skit länge ju, så en nyhet!, SP1C har dött :( en ny klass har rest sig i askan, SA2B!! jag har gårr i c klassen sedan jag gick i 1an, men nu 2dra året på gymnasiet bryrer de mitt mönste, basterds... men fy fan va jag diggar min klass, den är helt jävla undervar!!! visst, klart man saknar de tappra hjältarna som förrådde oss och bytte till ekonomi/kultur, men iaf, vi har fått ett gäng sköna grabbar o tjejer:)

hm, något mer som har hänt?, jo massa skit har hänt, men va fan, det finns fler tillfällen att skiva om det :), så jag håller kvar om de roligare sakerna till någon annan gång:)

hm, något mer. juste ska skriva något som jag hatar, kort o konsivt, CJ. dö ditt landsförädiska svin, om du läser detta, sorry, men jag tycker ärligt att du är sjukt jobbig och bör brinna i skärsälden.

" ill be back "

http://www.youtube.com/watch?v=hS70l0qwbQQ här är första länken , den är så sjukt mummsig, men låva att ni lyssnar på hela, för jag gillar inte folk, som lyssnar 3sec på låten, sedan " nää den va inge bra " så lyssna på skiten, tack !! <3

mvh Tjuppis , detta var ett helt ok inlägg till en början, :) kommer säkert bli bättre, och något roligare att läsa om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför hade du kilt för ngra dagar sen?

2009-10-02 @ 18:43:40
Postat av: Tjuppis

till " knappnytt " nu är det såhär, jag har en lätt dyslexi variant. och denna blogg lever för den är så seriös, jag skriver snabbt, utan offtast att jag äns tänker/ser vad jag har skrivit, så det blir lite huller ombulller osv, men jag ska tänka på min stavning för din skull.



till " anonym ", först, hitta på ett namn, sedan, jag hade kilt på mig för att jag tycker kilt e snyggt och manligt, samt det var skolfotto den dagen. så ville vara lite attention whore :)

2009-10-03 @ 13:31:49
Postat av: Fofwner

Who the knull is CJ ? XD

2009-10-05 @ 02:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0