LÖRDAG!! SVERIGE - DANMARK!!!

fy fan vad taggad jag är på sverige - danmark, har redan förberätt med en sverige tröja och svenska flaggan!
lika taggad som denna låt http://www.youtube.com/watch?v=IXrw8Ij5W5A&feature=related :D barndoms minnen :P
jag ska titta på fotboll hoss FotJoy så jävla najs asså!!! AH! det kommer bli en bra dag idag :D
vackert väder, vad mer kan man önska?
hm, vad ska jag göra mer idag?.. jag har nog ingen aning, men fy fan va taggad jag e på fotboll!
hoppas sverige vinner! problemet är dock att sverige överskattar sigjälva i fotboll/hocky, kommer ni ihåg 6 juni? sveriges nationaldag, vi förlorar mot danmark, vilken skam! och alla snackade om att vi skulle vinna med typ 5-0,... men men, det var dagen som ingen kommerihåg 6juni som sveriges nationaldag, utan den dagan vi förlorade mot danmark -.-
nej det var fan inte okey, men nu jävlar!
:D


Btw, tycker det är bra att Obama säger att han inte förkänar fredspriset, dock tycker jag att han bör neka det oxo.

och jag ska försöka stava lite bättre :) visst är jag snell? ( hhahaha, bara för att jävlas lite xtra ^^ snäll**)

trevlig lördag, mvh Tjuppis <3

National sången, tog min tid att skriva den så du kan sjunga framför TV:n :D ( många känner inte till dem sista 2, men lär er dem! )

*******************************

Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna!
Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.

Du tronar på minnen från fornstora dar,
då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad du var.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.

Jag städs vill dig tjäna mitt älskade land,
din trohet till döden vill jag svära.
Din rätt, skall jag värna, med håg och med hand,
din fana, högt den bragderika bära.
din fana, högt den bragderika bära.

Med Gud skall jag kämpa, för hem och för härd,
för Sverige, den kära fosterjorden.
Jag byter Dig ej, mot allt i en värld
Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden.

*******************************
för er som inte vet, såhär ska det låta http://www.youtube.com/watch?v=vH9Y2zsZHgw&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0