LöRdag - 3 oktober

god morgon! fy fan vilket skönt sätt det var att vakna på idag, jag hade gått o lagt mig kl 3, så jag sov som en knarkad bebis, ( jag har ingen aning om hur en knarkad bebis sover, men jag anntar att den sover rätt bra), jag vaknade vid 11 och tittade i taket, och tänkte, " fan va skönt, jag sover lite till " jag somnar om, " vaknar vid ½12, och tänker " fan va skönt, jag myser lite i min säng, ( mysa är underskattat som fan) jag myste ett tag, gosade runt bland alla täcken o kuddar, mumms va mysigt.
tillsist bestämmer jag mig för att gå upp, jag göriorning lite frukost och lägger mig i soffan, mys mys mys i soffan.
slår på tv:n och tittar på " wipeout " rätt roligt, jag tycker att felix kommenterer är stört sköna.
jag bestämmer mig för att leka med min kompis fofwner, det tycker jag e roligt, dessvärre sov han, men det sket jag i, jag ringde och väckte honom, ( OMG kl är 13:37, till er alla töntar ) så nu ska han komma över o leka lite, vet dock inte när, han skulle sova ett tag till, jag lovar att han ringer vid kl 3 eller något ^^

http://www.youtube.com/watch?v=BcmH1LdPNKA&feature=fvst

där var dagens låt, jag gillar den, vet inte vrf (:

asså, igår kväll så satt jag Footjoy o Word o tittade på film o fläskade oss ( trevliga nics va? ) det va fett najs roligt, gammla kammrater som man håller nära.

" special inlägg "

denna delan är till Michaela som halft tvingade att jag skulel skriva om henne o guldlock, ( sorry michaela, kom inte på något nic till dig )

ja, vad finns det att säga om er 2, ni är flummisarna nr 1, ärligt, jag har ingen aning om vad jag ska skriva om er 2, kan tilläggas att micca var en traitor från SP1C, hon gick typ 3 dagar, sedan såg hon mig, då ville hon byta ^^, det måste ha varit något sådant, och guldlock, vad finns det ätt säga om henne, hon är blond, thats it.

trevlig helg mvh tjuppis


hur många felstavningar gjorde jag nu då? 100?

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Haha what är jag guldlock! xD

2009-10-05 @ 22:08:59
Postat av: Tjuppis

ooo ja flicka lilla. (:

2009-10-06 @ 08:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0