Tjenare!

tjenare tjenare, denna låånga helg så har jag bara chillat, jag har sprungit 2.5km varje dag, kl 9 eller 10, fett skönt
hade softairgun krig i söndags, det var kul, och gick promenad i lördags, det var oxo roligt :)
på "kriget" så var jag jätte duktig, jag sköt många med min glock 17 eller 18, eller vad det nu kan vara, desvärre blev jag skjuten i arselet flera gånger, och fångatagen en gång, då sket jag fan på mig, eller inte...
idag är det måndag iallefall, skolan är fett dryg, jag ligger efter med både prov och arbeten, och jag känner att jag pallar inte mer...
hursomhälst så av någon anledning i söndags kväll började jag tänka på min farfar, jag saknar honom mycket, och när jag tänkte på honom så började jag gråta :( mjo, så var det, jag kan stålt säga, att ja, jag kan börja gråta när jag tänker på min farfrar.. så jag grät migsjälv till sömns. fan nu när jag skriver detta får jag tårar i ögonen.

NYTT ÄMNE!
hm, min kamrat Fofwner tog med sig sin kaninin och träffade min kanning i söndags, det var jätte gulligt, tills min kanin beslötsig för att jävlas, då var det inte kul längre, få fick fofwners kannin ( mjorro) gåhem...
i skolan har vi börjat med WW1, och det tycker jag är mycket roligt! även fast jag redan vet det som fröken säger, så tycker jag ändå att det är lärorikt.
jag är såååååå duktig

Mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0