Onsdag

kära läsare, idag kännde jag hur otroligt skönt det är ute kl 6 på morgonen, det var dimmigt och mysigt, en riktigt bra upplevelse, det bör ni oxo göra.
sedan duschade jag lääänge och stack till skolan, skoldagen var helt ok, vi hade om ryska revolitionen, mycket lätt, samt prov på EU, det gick hyfsat :)

btw, jag söker ett pc spel som heter Shugan total war, om ni har det är jag mycket intresserad, tack :)

annars har det varit en chill dag, DET ÄR 4 DAGARS HELG NU WOOHOO ska bli fett kul.
det ryktas om att det ska bli soft air gun krig, det e kul :)
men det kanske fuckar sig, man vet aldrig.

annars så sitter jag hemma och klappar min gammla kannin...
han e mycket gammal, och har sett det mästa, jag älskar honom med hela mitt hjärta.

det blev ett kort inlägg, men det är iallefall ett inlägg sådetså!
mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0