Tjuppis nya blogg

Tjuppis har skaffat en blogg nu för sitt eget nöje.
denna blog kommer inte handla om massa skit i skolon, eller... jo, om någon super duper händer så skriver jag in det, men mest kommer det handla om saker och ting som jag stör mig på och de värse saker. och ja! jag vet att jag stavar som en häst med alzheimer, men va fan, det är min blogg, jag får skriva vad jag vill.
denna blogg kanske blir mer seriös med tiden, men vem vet.
bloggen kommer inte att skrivas varje dag, men det kanske blir så en gång i framtiden.
varje dag ska jag försöka hitta ett bra citat som jag kan skriva in : )
och jag ska försöka skriva lite vad jag gör o skit.

Första citatet

"Better to have loved and lost than never to have loved at all"
fan, detta går ju bra : )

juste, ta mig fan, glömde nästan skriva vad jag ska göra idag, jag ska chilla, kanske chilla med några kamrater.
woohoo, vi har ju studiedagar ; )
detta var det första inlägget och troligen inte det sista.

av: Tjupppis 

Kommentarer
Postat av: adaaaam ccccolling

yeeeeeeeey :D söt färg!

2009-02-10 @ 21:25:02
Postat av: adaaaam ccccolling

yeeeeeeeey :D söt färg!

2009-02-10 @ 21:28:08
Postat av: Tjuppis

tackar och bockar

2009-02-10 @ 21:32:05
Postat av: Tjuppis

tackar och bockar

2009-02-10 @ 21:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0