Tisdag

Idag är det tisdag, en mycket trevlig dag för mig, för det betyder att minna päron inte kommer hem förens typ 11, och då får jag äta vad jag vill!, fan vilken lyx.
fasst så blir det ju inte, offtas blir det pastasallad, köttbullar, makaroner eller bara mackor...
idag har jag chillat vid skolan, jag gickupp vid 8, hade sovmorgon till 10, så jag duschade i typ 1timme. fett skönt.
sedan åt jag frukost vid tv:n, och hade mysigt.
iskolan började jag med matte, där jag spenderade mesta tiden med att latja med Hedvig o Vicktor, rätt underhållande ibland, men nu när Hedvig har trasig/ofungerade/urfuktion hals så är det inte roligt...
sedan hade jag Geografi med min Lärare, han e en  sjukt dålig lärare, så om han läser detta " sorry, but its sad but true"
sedan får man ju skriva vad man vill !! Tryckfrihets lagen eller vad den heter!, woohoo, svensk lag!
den andra och sista lektionen var Engelska, där vi bara satt och snackade, var relativt bra.
fan asså... jag har ju börjat skriva om saker i skolan nu... vilken dubbelmoral jag har... MEN DET HAR JU ALLA SVENSKAR!!! HELA LJUVLIGA SVERIGE ÄR EN DUBBELMORAL!!!
dagens hat är Ryssar, jag vill bara säga, NI ÄR OTREBLIGA!!, sedan en gång kommunist, alltid kummunist.
Dagens citat " man kan inte äta kakan och ha den kvar " , utom Bill Gate, han köper bara en till kaka : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0