Lördag

Lördag, den trevligaste dagen.
igår var jag hoss tandläkaren i 2timmar -.- , jag rönkade minna tänder och tog kort, gjorde avjutningar o sådant skit
det var inte så himma roligt ;)

Idag ska jag iallefall chilla, kanske chilla med en polare, men måste till min käre Mormor som fyller år, vet inte hur gammal, men hon jobbar fortfarande, så hon är innan 70.
annars häder det inte så mycket, sorgligt sagt.
det måsste finnas något mer att skriva...
juste, jag måste fixa fram lite $$$ så jag passar på att sälja typ allt jag äger och har.
så om du vill köpa någe skit , säg till så får du det mycket billigt.
dagens hat object är hm... börjar få slut på hatobject, ni får gärna skicka in några hat så får jag lite mer idér
tack, men just nu hatar jag " Nyår"  visst jag gillar själva dagen, men tänk efter lite, vi firar att vi har överlevt ennu ett år på jorden, och det firar vi med att skicka upp raketer som troligen försämrar vårt klimat, med tanken på växthus effekten och allt, så måste ju det ha någon betydelse.
dagens citat bli " Behind every great man there's a great woman "

ha en trevlig dag Mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0