Fred-dag

Fredag, fredag, fredag, fredag......fredag
jo tro det eller ej men det är fredag, alla vet vad det betyder!! min blogg har snart överlevt en vecka!!
helt fucking amazing
vad har hänt idag då?..
joo.. jag har haft prov, gick skit, som vanligt allså..
sedan gick jag till min käre tandläkare och var där i 2timmar o rönkade tänder o tog jutningar o skit.
vissa är rädda för tandläkaren, eller för vad de gör, och det är förståligt, jag är inte det, har varit där för offta för det ;)
hm, vad annat kul finns det.
joo alla hjärtans dag!, en dag för alla nära o kära att spendera extra tid o pengar till varandra.
så dagens hat är " alla hjärtans dag" !
jag hatar denna dag, det är en dag som alla jävla försäljare har fixat fram för att man ska köpa massa jävla guld hjärtan o skit till sinna kära, sedan alla jävla blommor, jag har inget imot blommor, bara det att EN JÄVLA ROS kosstar 20Kr.
det är förmycket.
sedan om man ÄR kära i varandra, då är ju varje dag en allahjärans dag.
sedan alla som inte har någon känner sig säkert dåligt och mycket ensamma.
jävla skit dag.
dagens Citat " Sakna inte det du inte har förlorat än"
ha en trevlig  alla fucking hjärtans dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0