Tjuppis är tillbaka !! woohoo det är tack vare alla ni som skickade mail o ville ha tillbaka mig!!

Söndag 19 April 2009

Käre dagbok, idag har varit total fucking pain, det känns som jag är en level 1 human mage  som möter en level 80 paladin min full epic.
anledningen till allt detta är att jag har tandställning i övrekäken, och det har gjort så att fäljande saker har inträffat  :
* jag har inte ätit på 3 dagar
* jag har ont
* jag kan inte stänga käken
* jag kan inte tugga

och som alla vet måste man äta, annars blir det svårt.
så vad har Tjuppis gjort alla dessa dagar veckor och månader?
jo, vet du va, jag har varit migsjälv, och det har varit helt fantastiskt.
just nu stör jag mig på att detta, alla vet att piretbay fick 1års fängelse, och 30 miljoner i skadestånd, men har ni tänkt på detta ett mord får man typ 6år och knapt något skadestånd, så ärligt, det är värre att skäla från staten, än MORD!, hur fan går det ihop?
jävla noobs..
visst är det fantastiskt att jag är tillbaka för att förgylla din vardag, ja, det är sådan jag är.
jo föresten ! jag har gjort ett Quiz eller vad det heter på www.Facebook.com, det heter typ Tjuppis kamrat quiz eller någe, jaja, pröva det och se vad du blir, det finns många ranker. Kul va  ? JA FÖR FAN!
hm.. vad finns mera att skriva, JUSTE om någon träffar en tjej som heter Camilla säg till mig, jag drömmde om henne flera dagar irad, jag har första shing på henne, nu snackar jag ju som att tjejer är objekt, det är de inte, de är sexobject som man får utnjyttja hur man vill! , nee, tänk om jag var sådan, kvinnor ska behandlas med respekt, de är mycket kännsliga varelser. sedan kan de misshanda en hur mycke de vill sedan slår man de för att skydda sig så blir man anmäld för kvinnomisshandel för hon säger man slog först, så kommer alla feminister rasa , och hela skiten faller ner..
vad finns det mera att skriva?...
jo jag har jätte kul i skolan, ni får välja om det var ironiskt eller inte :)
dagens citat " äta bör man, annars dör man "
dagens hat är, bruden som leder robbinsson, ärligt, hon ska ju typ bara gör " gissa ordet " som går kl 2 på eftermiddagen på en torsdag. ärligt, hon suger, och hela tiden med alla sinna jävla " poser " när hon ställer sig men händerna på midjan och snackar skit. 

ps. under detta inlägg kan ni finna stavfel, det var inte mitt fel, eller kanske, förlåt mig! jag gillar er alla, JAG ÄLSKAR ER ALLA!! jag ska bli mormon så jag kan gifta med er alla :)

bra inlägg va ? , det kommer flera 

Kommentarer
Postat av: adam_snygg_sexig

yeeeeeeeeeey! tjejjer är bihang!!! :)

2009-04-19 @ 22:33:55
Postat av: Tjuppis

fuck yeah? tack, tror jag :)

2009-04-20 @ 16:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0