Tisdag

god morgon alla, idag känner jag skammens skugga över mig, jag gjorde något dummt och det är jag ledsen för.
samt, idag kännde jag skammen över att vara kille, och inte bara mig.
att vara kille går att jämföra med ett gäng arga aper, vi skrivker är otrevliga och allmänt störande.
så idag känner jag inte för att skriva något spec...
idag hatar jag migsjälv för att ha gjort det som jag har gjort...
dagens citat " Tjuppis är idag ett svin, han bör skjutas med Karbin "
för de som inte vet är en karbin ett gevär.


mvh tjuppis, som idag inte var så specielt snäll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skillnaden är tjupp att du var medveten om det. och att du ångrar det! det är braa:)

2009-04-21 @ 18:02:22
Postat av: Tjuppis

tack, men det är fortfarande hämskt det jag har gjort.

2009-04-21 @ 18:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0