T0rsdaGzor

idag är det torsdag, en totalt skit dag för mig, jag hade gjort 2 st omprov i kemi förra veckan, fick tillbaka dem idag, båda IG... det är som, jag spänderade hela lovet på att plugga, så får man iallefall ig...tack..
annars har det varit en kul dag.
OMG NATIONELT PROV I ENGELSKA IMORGON !!! SHIT hur ska det gå?, mja, det får ni reda på imorgon.
idag stör jag mig på kemi, vrf lär vi oss det?, ingen kommer ha nytta av det...
istället för ett citat så har jag skrivit en dikt, " Titanic seglar av, och ut på det vida vattnet far, svänger vänster de gör, åker på ett isberg och dör " tack tack, jag vet att den är skit bra, ska bli diktare, jag kommer kärna miljoner på denna.
som ni märker så skriver jag inte så mycket idag, jag ska fixa en sak, som kommer få mig att må sååååå bra :)
juste, jag fryser nonstopp, och jag vet inte varför, är det för att jag har ätit dåligt ? eller börjar jag bli sjuk?, vem vet, det får ni reda på imorgon ;)

Mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0