Onsdag

hejhej! nu mår jag lite bättre, så jag börjar skriva vad som hände igår!
jo följande sak hände, Fläzk och jag åkte till stan för att vara på Livrustkammaren, det är någon form av medeltidsmuseum, fast det låter som ett sexmuseum eller något.
hursomhälst, det var lite småtrisst, så när vi hade tittat runt och svarat på frågor o skit så åkte vi hem.
efter typ en timme så säger jag till fläzket " var fan är vi ? " och uppträcker vi har åkt med fel tåg, så vi åkte tillbaka och hem, det tog en timme till. så senap på det..
idag hade jag redovisning om Finska inbördeskriget med HipHop, det gick bra, fast det känndes som jag tog rampljuset...
sorry för det..
annars har det inte hänt så mycket.

Mvh Tjuppis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0