Måndag

idag gick jag upp när jag hörde ytterdörren stängas, det var fett skönt att bara chilla lite på morgonen, ska äta frukost, AJ FAN!, jag biter och det gör skit ont, jävla tandställning som funkar som ett jävla bantningsmedel, men idag åt jag :) ris och sås, tog 4dagar innan jag åt ^^
Jujje ( det är en metafor / nicc / allias) sa idag att vi skulle ha jätte roligt medans Guldlock ( metafor / nicc / allias) var borta, det hade vi också, det var skit roligt, även fast vi inte gjorde något... men innan det hade  vi hade svenska lektion, där vi tittade på en otroligt lam VHS film.
sedan har jag pluggat lite om finska inbördeskriget, där jag typ inte fattar något alls, även fast att plugga om krig är ett stort intresse.
idag har jag en fråga, vrf kallar man det Grekisk mytologi, medans man inte säger att kristendomen är det, båda är ju religoner, right?
om ni har ett vettit svar till det så skriv ner det, Tack!
vad finns det mer för roligt att skriva, jo! jag ska klippa mig, men har fan ingen idé på vad jag ska ha för frilla, jag brukar ju jämt köra snagg, lätt bra, och man slipper klippa sig på ett halvår, men någon annan har någon idé?
låt mig tänka, vad stör jag mig på idag... jag börjar få slut på idéer om saker som jag stör mig på. skriv ner något som ni tycker jag kan skriva om, och jag gör det seriöst, allt jag skriver här står jag för. typ.
jag har det ! det stör jag mig som fan på! ni vet på typ aftonbladet så brukar rubrikerna överdriva så det står härligatill!, det är som " EN SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN 14 ÅRIG POJKE DÖMMD FÖR MORD " så visar de en bild på honom och så har de , vet inte vad det kallas, men de gör hans ansikte suddigt, så man inte ser hur hans ansikte serut, vad fan är meningen att man visar en bild fast sedan bara suddar bort skiten?, sedan om man läser texter så står det att han är 16, inte 14, och mordet var för att han misshandlade en kille, som sedan gjorde självmord eller något, ja det är hämst , men jag säger det. JÄVLA AFTONBLADET SOM MÅSTE ÖVERDRIVA ALLT! gash..
så nu sitter jag här, framför min skärm med ett badkar av nudlar.
dagens citat " aint what you dont know that gets you into truble. its what you know for sure that just aint so "

MVH Tjuppis, den glade hajen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0